دبیرکل نُجَباء:

مقاومت عراق برخلاف وزارت خارجه فریب آمریکا را نمی‌خورد

مقاومت عراق برخلاف وزارت خارجه فریب آمریکا را نمی‌خورد
پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 - 10:33

الکعبی با بیان اینکه "بیانیه مشترک دو وزارت خارجه عراق و آمریکا متضمن ‌عقب‌نشینی واشنگتن از خاک و آسمان کشور نیست"، تصریح کرد: این فریب تنها برای خودشان کارساز است و مقاومت تا آزادسازی کامل عراق پایدار خواهد بود.

العالم - عراق

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن تبریک عید سعید غدیر، نوشت: همزمان با این مناسبت تاکید می‌کنیم که هرگونه تعامل با آمریکای دروغگو و فریبکار، جز با زبان زور، هیچ فایده‌ای ندارد.

شیخ اکرم الکعبی بیانیه مشترک دو وزارت خارجه عراق و آمریکا را فاقد ارزش توصیف و تاکید کرده است: این بیانیه به شکل واضح و صریح متضمن ‌عقب‌نشینی عملی نیروهای آمریکایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب عراق و همچنین از خاک و آسمان کشور نیست.

وی همچنین تغییر عنوان نیروهای اشغالگر بیگانه از رزمی به مستشار را نیرنگی باطل دانسته و افزوده است: این فریب تنها برای خودشان کارساز است و عراقی‌های وطن‌دوست به‌هیچ‌وجه با آن کنار نخواهند آمد.

دبیرکل نُجَباء در خاتمه پیام خود تصریح کرده است: موضع و مقاومت ما تا آزادسازی کامل کشور عزیزمان و بازیابی حاکمیت عراق و برپایی جشن بزرگ پیروزی، ثابت و پایدار خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها