عبدالسلام نقش آمریکا در یمن را فاش می کند

عبدالسلام نقش آمریکا در یمن را فاش می کند
پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 - 16:23

کاربران شبکه های اجتماعی در یمن توئیت محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت صنعاء را بازنشر کردند.

العالم - یمن

عبدالسلام در توئیت خود به سیاست دوگانه و فریبکارانه آمریکا در یمن و نقش واشنگتن در تجاوز ظالمانه عربستان به خاک یمنی ها پرداخته است.

عبدالسلام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اعلام حمایت مجدد آمریکا از تجاوز به یمن و محاصره یمنی ها کاملاً مغایر با ادعاها و درخواست مکرر آمریکایی ها مبنی بر تلاش شان برای برقراری صلح و امنیت در یمن است و این ادعاها ثابت می کند که آمریکا در پشت پرده تجاوز و محاصره یمن قرار دارد و ما حمایت مجدد آمریکایی ها از این تجاوز را گواه ماهیت واقعی این جنگ و عاملان آن می دانیم.

دولت آمریکا به دروغ ادعا می کند که حامی برقراری صلح و امنیت است و سیاست ها و نیروهایش برای ایجاد آزادی و عدالت پا به منطقه گذاشته اند ولی واقعیت های عینی نشان می دهد که دولت آمریکا از گروه های جنایتکاری مثل داعش و القاعده و دیگر گروه های تروریستی حمایت می کند گروه هایی که فجیع ترین جنایات را در حق انسانیت مرتکب می شوند و آنچه در استان البیضاء یمن می گذرد، بهترین مؤید این مدعا است.

کاربران شبکه های اجتماعی در یمن نیز در واکنش به توئیت محمد عبدالسلام اعلام کردند که آمریکا هیچگاه حامی برقراری صلح نبوده و همچنان جنگ هایی را علیه ملت ها به راه می اندازند و در کشورها خصوصاً کشورهای عربی و مسلمان فتنه می کند . کاربران افزودند: نمی توان شیطان را با گفتن سخنان دروغ تبدیل به فرشته کرد.

یک کاربر یمنی به نام محمد الانصاری در توئیتر نوشت: آمریکا دشمن ملت ها و انسانیت است و اعتمادی به حرف ها و وعده های آمریکایی ها نیست.

کاربر دیگری به نام سقاف السقاف در واکنش به توئیت عبدالسلام نوشت: این توئیت دلیل قاطعی است که نشان می دهد جنگ ما جنگ با تجاوز صهیونیستی – آمریکایی و متحدان آنها است. حق با ما است و همه قوانین و مقررات مشروعیت حق و حقوق ما را تأیید می کنند.

کاربر دیگری به نام ابوالعز الشعیبی نوشت: همه چیز روشن است . آمریکای ملعون جنگ یمن را هدایت می کند.

کاربری به نم عبدالمجید فلییته هم نوشت: آمریکا شیطان بزرگ است.

کاربری به نام مجدالدین بن محمد هم نوشت: آمریکا سرمنشأ همه فتنه ها و عامل تروریسم در همه جای زمین است.

کاربری به نام السامیه الاحمدی هم نوشت: موقعیت استراتژیک یمن و ثروت های عظیم و گذرگاه های بین المللی و جزایر بی نظیرش باعث شده است که آمریکا این شیطان بزرگ جنگی را علیه ملت یمن به راه بیندازد. توسعه طلبی آمریکا باعث شده است که عربستان و امارات را برای اجرای دستوراتش به کار بگیرد و مزدوران داخلی را برای اجرای نقشه اش اجیر کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها