یگان سری 888 ارتش رژیم صهیونیستی!

یگان سری 888 ارتش رژیم صهیونیستی!
جمعه 8 مرداد 1400 - 15:19

پایگاه خبری عبری زبان "والا"  در تازه ترین اخبار درز یافته از تشکیل یگان سری ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، متشکل از نیروهای اطلاعاتی و هوایی با ماموریت ترور نخبه های مبارزین حزب الله در هر حمله زمینی به  شماره 888 خبر داد.

العالمدرگوشی

به گفته این پایگاه،این یگان در سال 2019 با صلاحدید اویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی برای توسعه توان رزمی سری تشکیل شد ماموریت تشکیل آن به ژنرال یوال ستروک در فرماندهی نیروی زمینی ارتش سپرده شد و سرلشگر یارون وینکلمن آن زمان ، فرمانده تیپ 98 بود .

کاملا مشخص است مقاومت اسلامی لبنان هنوز مشکل بزرگی است که تهدیدی برای جان فرماندهان امنیتی و نظامی اشغالگران است و بی تردید رژیم با تشکیل این یگان که گفته می شود متشکل از سربازان و یگان های برجسته و برخوردار از تاکتیک های ارتباطی سری و سامانه های کنترل کننده عالی است ، به مرحله ای از ناامیدی رسیده که یگانی انتحاری برای نفوذ به حزب الله تشکیل داد که اشغالگران فقط توانستند آن را پیچیده و در شرایط میدانی پیچیده در خاک لبنان توصیف کردند.

در زیر به چند نکته باید اشاره کرد :

نخست : معرفی این یگان علیرغم تاکید بر سری بودن آن بزرگترنی دلیل بر این است که این یگان - در صورت درستی تشکیل آن - در راستای جنگ روانی علیه طرف دیگر از سویی و اطمینان دادن به داخل اسرائیل است مبنی بر اینکه همه چیز تحت کنترل است و هنوز شرایط برای ایجاد راهکارهای جایگزین از سوی دیگر فراهم است .

دوم : اشغالگران با جدیت در تلاشند افزون بر مانور نیروهایش که شبیه حمله زمینی به لبنان یاغزه است نه فقط با معرفی این یگان سری بلکه با تهدیدات بی وقفه و نخ نما و تو خالی در تخریب لبنان و سوزاندن خشک و تر،آمادگی خود را برای جنگ سوم نشان دهند.

همه این تلاش ها نیز ما را به این باور م م رساند که رژیم صهیونیستی نگران هر جنگ اتی است بلکه فرماندهان نظامی اش از بروز آن به لرزه می افتند.

سوم: فرماندهان نظامی صهیونیستی بارها اعتراف کردند حزب الله به یک ارتش شباهت یافته و بسیاری از کشورهای پیمان آتلانتیک شمالی سلاحی که حزب الله در اختیار دارد را ندارند و به خوبی می دانند هر جنگ یا عملیات سری علیه فرماندهان حزب الله ، واکنش خواهد داشت و به خوبی می دانند در صورت بروز جنگ وعدم رعایت قواعد جنگ توسط اشغالگران، حزب الله با موشک های دقیق نقطه زن حمله م گسترده ای نه فقط به خط مقدم بلکه به عمق اراضی اشغالی خواهد داشت که آسیب زیادی به اسرائیل خواهد زد که شاید به نابودی کامل آن بیانجامد.

خلاصه اینکه شاید برخی معتقد باشند اسرائیل ، ارتش قدرتمند اموزش دیده ومجهزی دارد و یگانی سری (یگان 888 ) متشکل از برترین نخبه ها را برای شکست دادن حزب الله در هر جنگ اتی تجهیز کرده است.

اما حقیقت این است که اوضاع کاملا از کنترل اشغالگران خارج شده و این رژیم با همه ارتش و تجهیزات پیشرفته و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ناکام مانده واکنون از نظر قدرت مقابله به پایین ترین حد خود رسیده است.

به گونه ای که در ژوئن 2006 به لبنان حمله کرد تا ناگزیر به پذیرفتن اتش بس شد و به اصطلاح خود قدرت بازدارندگی خود را حفظ کرد سپس کم کم قدرت بازدارندگی خود را از دست داد و حزب الله علیرغم تمایل اشغالگران و برای خنثی کردن سیاست ترورهای اسرائیل معادله و قواعد جدیدی یعنی مقابله به مثل را وضع کرد.

امروز این رژیم گرفتار شده و هر جنگ گسترده اتی، آغاز فروپاشی اش است و تهدیدات و یگان های سری که اعلام می کند چنگ های گربه ای است که در گوشه ای گرفتار شده است .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها