در بحبوحه نگرانی ها از شیوع دلتا ویروس؛

آلمان قوانین ضدکرونایی را برای مسافران تشدید می کند

آلمان قوانین ضدکرونایی را برای مسافران تشدید می کند
شنبه 9 مرداد 1400 - 14:10

آلمان از فردا قوانین ضدکرونایی مسافرتی جدید این کشور را در بحبوحه نگرانی ها از تشدید گسترش گونه جدید کرونا ( دلتا ویروس ) اعمال می کند.

العالم ـ اروپا

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، براساس این قوانین، تمامی مسافران واکسینه نشده که از فردا وارد آلمان می شوند ملزم هستند نتیجه منفی تست کرونایشان را ارائه کنند.

پیش از این فقط مسافرانی که از طریق ناوگان هوایی وارد آلمان می‌شدند، ملزم بودند در صورتی که واکسینه نشده اند، تست کرونای منفی خود را ارائه کنند و افرادی که از طریق جاده، زمینی ، دریایی و خطوط راه آهن وارد این کشور می شدند، ملزم به ارائه نتیجه منفی تست کرونا خود نبودند.

این تصمیم دولت المان در بحبوحه افزایش نگرانی‌ها نسبت به احتمال انتقال دلتا ویروس از سوی مسافران به شهروندان آلمان همزمان با گسترش این گونه کرونا در کانون های گردشگری در سراسر جهان اتخاذ شده است.

در این میان کودکان کمتر از ۱۲ سال از این قوانین مستثنی هستند.

به گزارش ایرنا، چند روز پیش مشخص شد که از هر پنج مورد جدید مبتلا به کرونا در آلمان یک نفر مربوط به فردی بوده که از خارج از این کشور وارد شده است به طوریکه مسافرانی از اسپانیا و ترکیه حدود ۵۰۰ مورد در این راستا بودند.

شمار موارد جدید ابتلا به کرونا در اسپانیا به سرعت رو به افزایش است. در آلمان نیز موارد ابتلا از اوایل ماه ژوئیه رو به افزایش بوده البته به طور سریع و جدی نبوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها