کاربران مغربی: صهیونیست ها در مغرب جایی ندارند

کاربران مغربی: صهیونیست ها در مغرب جایی ندارند
شنبه 9 مرداد 1400 - 20:20

هزاران نفر از کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی پویشی با استفاده از هشتگ #لا_مرحبا_بالصهاينة_في_بلدي" مخالفت خود را با استقبال مغرب از سفر گروهی از صهیونیست ها به این کشور با هدف گردشگری اعلام کردند.

العالم - داغ های اجتماعی

اولین گروه از صهیونیست ها با هدف گردشگری امروز وارد مغرب شدند، این سفر چند هفته پس از اعلام آغاز آمادگی شرکت صهیونیستی " العال" برای راه اندازی سفرهای گردشگری به طور مستقیم از تل آویو به مراکش در تابستان کنونی صورت گرفت.

تصاویر و ویدئوهایی از مراسم استقبال از این گروه صهیونیست منتشر شده است. این تصاویر، خشم و نارضایتی بسیاری از مردم مغرب را به دنبال داشت و آن ها گفتند که آن ها با ورود صهیونیست های اشغالگر به کشورشان مخالفند.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت: من هم مانند هر مغربی شرافتمندی که ذلت را نمی پذیرد و با تجارت با این سرزمین مبارک مخالف است، از این سفر احساس شرم می کنم.

کاربران مغربی ، مخالفت خود را با روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل که سرزمین فلسطینی ها را غصب کرده و جان شمار زیادی از زنان و کودکان فلسطینی را گرفته است؟

کاربران شبکه های اجتماعی درباره عادی سازی روابط با مغرب نوشتند که مردم مغرب به شدت با عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل مخالفند و با خواست خداوند با عادی سازی مقابله می کنند زیرا بر این باور هستند که کسی که سرزمین برادران فلسطینی را اشغال کرده است، جز به تخریب سرزمین ما فکر نمی کند.

مغرب بعد از امارات به قطار عادی سازی درروابط با رژیم اسرائیل ملحق شد و در روز دهم دسامبر 2020 از توافق عادی سازی با این رژیم خبر داد.

پربیننده ترین خبرها