گروه‌های مقاومت به دفاع از مردم فلسطین تاکید کردند

گروه‌های مقاومت به دفاع از مردم فلسطین تاکید کردند
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 20:24

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه عصر یکشنبه در بیانیه‌ای بار دیگر تعهد خود را برای دفاع از اهالی قدس اشغالی و کرانه باختری رود اردن اعلام کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه‌های مقاومت فلسطین در کنفرانس خبری در شهر غزه اظهار کردند: مقاومتی که در جریان نبرد شمشیر قدس از ملت فلسطین در قدس و کرانه باختری دفاع کرد، به وعده‌ای که به آن‌ها داده است پایبند خواهد ماند.

گروه‌های مقاومت با تأکید بر این که تجاوزات اشغالگران اسرائیلی علیه ساکنان قدس و محله الشیخ جراح و فلسطینیانی که در معرض کوچانده شدن قرار دارند، شدت گرفته‌ است، افزودند: جنایات رژیم تل‌آویو لحظه‌ای متوقف نخواهد شد و طی روزهای اخیر نیز چهار فلسطینی در کرانه باختری در نتیجه همین جنایات شهید شدند.

گروه های فلسطینی همبستگی خود با ساکنان قدس و کرانه باختری، عموم فلسطینیان ساکن این مناطق را اعلام کرده و آنان را به ادامه مقاومت در برابر اشغالگران اسرائیلی و به آتش کشیدن زمین زیر پای آنان دعوت کردند.

این گروه‌ها تاکید کردند که اعلام دشمنی با مقاومت در منطقه، تکیه بر جریان‌های استکبار و استعمار و تغییر دولت‌های منطقه برای بازپس‌گیری حقوق و سرزمین غصب شده فلسطین، خیالی باطل بیش نیست، زیرا ایالات متحده در طول تاریخ همیشه در خط مقدم دفاع از اسرائیل قرار داشته است.

اراضی اشغالی فلسطینی طی هفته‌های اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است که طی آن چندین جوان فلسطین به شهادت رسیدند. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری رخ داده است.

پربیننده ترین خبرها