خانواده نزار بنات اطلاعات جدیدی درباره نحوه ترور او منتشر می کنند

خانواده نزار بنات اطلاعات جدیدی درباره نحوه ترور او منتشر می کنند
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 13:23

خانواده نزار بنات اپوزیسیون فلسطینی روز یکشنبه به مناسبت چهلمین روز ترور او، ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کردند که برخی جزئیات ترور بنات را برای اولین بار افشا می کند.

العالم- فلسطین اشغالی

طبق گفته خانواده نزار بنات، طی جلسه ای فوری در رام الله در تاریخ 23 ژوئن 20021 که توسط دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان برگزار شد، چگونگی پیدا کردن نزار بنات چه به صورت زنده چه مرده بررسی شد.

به گفته آنها، پس از این جلسه جبرین البکری استاندار الخلیل عهده دار اجرای عملیات ربودن بنات شد. او برای انجام این ماموریت جلسه ای فوری با حضور مسئولین ارشد امنیتی در الخلیل برگزار کرد.

ساعت 3:15 بامداد، مسئولان تعیین شده برای ربودن بنات آمادگی خود را اعلام کردند. این کار توسط 14 شخص با لباس شخصی و با استفاده از 4 اتومبیل انجام شد.

در ویدئوی منتشر شده ، صحنه هایی نمایشی دیده می شود که در آن افراد مذکور از در و پنجره به خانه یورش برده و نزار بنات را در خواب به شدت مضروب می کنند. آنها بنات را شکنجه کرده و وسایل او ازجمله رایانه و تلفنش را می دزدند و او را غرق در خون می ربایند و تا زمان رسیدن به مقر دستگاه امنیتی، به کتک زدن او در اتومبیل ادامه می دهند.

این ویدئو بر مهم ترین نکاتی تمرکز کرده است که باعث صدور فرمان ترور بنات از سوی مقامات سیاسی شده بود که بخشی از آنها شامل انتقاد به هماهنگی امنیتی، مطالبه عدالت اجتماعی، انتقاد به نظامی شدن قدرت، هم‌بستگی با غزه، انتقاد به سرکوب آزادی ها، تایید مقاومت و انتقاد به جنایت های سیاسی بود.

پربیننده ترین خبرها