المپیک 2020 توکیو؛

رضا اطری کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان هم راهی نیمه نهایی شد

رضا اطری کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان هم راهی نیمه نهایی شد
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 09:24

کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان نیز در دومین مبارزه خود نماینده مغولستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

پس از شروع طوفانی حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های المپیک 2020 توکیو، رضا اطری کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان هم راه این قهرمان جهان و المپیک را در پیش گرفته و در دومین مبارزه خود با نتیجه 5 بر 1 برابر نماینده مغولستان به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی المپیک2020 شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست سلیمان آتلی دارنده نقره و برنز جهان و طلای قهرمانی اروپا از ترکیه را ۳ بر ۲ شکست داد. او در مرحله یک چهارم نهایی بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیای از مغولستان نیز با نتیجه ۵ بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. اطری در مرحله نیمه نهایی باید با زائور اوگویف دارنده طلای قهرمانی جهان، برنز بازی‌های اروپای و ۲ طلای نوجوانان جهان از روسیه کشتی بگیرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست «جاورایل شاپیف» از ازبکستان را ۱۱ بر ۲ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. قهرمان جهان و المپیک در مرحله بعد به مصاف استفان ریچموت دارنده مدال برنز جهان از سوئیس رفت که در کمتر از ۲ دقیقه او را ۱۲ بر یک شکست داد. یزدانی در نیمه نهایی آرتور نایفونوف از روسیه (برنز قهرمانی جهان/ ۳ طلای قهرمانی اروپا/ برنز امیدهای جهان) را پیش رو دارد.

پربیننده ترین خبرها