خبرنگار العالم گزارش داد:

جزئیات حوادث اخیر در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان

جزئیات حوادث اخیر در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 17:24

خبرنگار العالم اعلام کرد، خبرهای ضد و نقیضی وجود دارد مبنی بر این‌که رژیم اشغالگر حومه شهرک "راشیا الفخار" و محدوده شهرک "الناقوره" در لبنان و نیز منطقه "نبع الزرقا" در نزدیکی منطقه "طبر حرفا" در بخش غربی الناقوره هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

العالم- فلسطین اشغالی

"حسین عزالدین" خبرنگار العالم افزود، با این حال ارتش لبنان تاکنون این خبر را تایید نکرده و رسانه‌های اسرائیلی در این‌باره اظهارنظر نکرده‌اند. از سوی دیگر، آرامش بر مناطقی که امروز شاهد حملات و تنش‌هایی بوده، به‌ویژه مناطقِ نزدیک به منطقه "سهل الخیام"، حاکم شده است.

پیش از این، منابع رسانه‌ای گزارش دادند دستکم سه موشک از خاک لبنان به اراضی اشغالی شلیک شد که دو فروند از این موشک‌ها به هدف اصابت کرد و آتش‌سوزی در "کریات شمونه" در الجلیل در اراضی اشغالی هم‌مرز با لبنان، گزارش شده است.

منابع اسرائیلی با تایید این حمله موشکی اعلام کردند که نیروهای ارتش در الجلیل به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند. همچنین به اسرائیلی‌ها دستور داده شده به پناهگاه‌ها بروند.

طبق اعلام منابع مذکور، توپخانه رژیم صهیونیستی به این حملات پاسخ داد و مناطقی در جنوب لبنان از جمله منطقه "الخیام" را هدف گرفت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها