رژیم صهیونیستی از حزب الله می ترسد اما گانتس می خواهد به ایران حمله کند!

رژیم صهیونیستی از حزب الله می ترسد اما گانتس می خواهد به ایران حمله کند!
جمعه 15 مرداد 1400 - 18:37

در حالی که رهبران و شهرک نشینان صهیونیست با ترس منتظر سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره پاسخ مقاومت به بمباران لبنان از سوی رژیم صهیونیستی هستند، وزیر جنگ رژیم ادعا کرده که تل آویو آماده حمله به ایران است.

العالم درگوشی

این در حالی است که مردم ساکن در اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی می دانند که بیشتر از آنکه به رهبرانشان اعتماد کنند باید به اظهارات سید مقاومت اطمینان داشته باشند.

کارشناسان معتقدند که ادعای گانتس درباره حمله به ایران دروغی بیش نیست زیرا اگر رژیم صهیونیستی تا این میزان قدرت دارد چرا تاکنون نتوانسته غزه را اشغال کند.

گانتس در حالی ایران را تهدید به حمله می کند که قادر نیست به غزه محاصره شده حمله کند به ویژه که محور مقاومت را در برابر خود دارد که برای آزادی فلسطین سالهاست که می کوشد.

از سوی دیگر، گانتس می داند که ایران، غزه، لبنان و محور مقاومت، چالشی بزرگ برای تل آویو هستند.

لذا به رغم پاسخ حزب الله، رژیم صهیونیستی از ترس ترجیح داد مانند سال 2006 وارد درگیری با حزب الله نشود و ادعا کند که به این دلیل که حزب الله شهرک های صهیونیستی را هدف قرار نداده پس این رژیم نیز شهرهای لبنان را هدف قرار نمی دهد.

در این میان بهترین پاسخ را سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گانتس داد که گفت: دشمنان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی که ایران را تهدید می کنند، باید توانمندی دفاعی، نظامی و هجومی ایران و سپاه را درک کنند و بدانند که قاطعانه به هر نوع حمله شان پاسخ خواهیم داد.

رژیم صهیونیستی می داند که اصلا قدرت اجرای تهدیداتش علیه ایران را ندارد چرا که محور مقاومت سیاست پاسخ واحد به توطئه های دشمنان را اتخاذ کرده است.

پربیننده ترین خبرها