ازسرگیری ارسال بالن‌های آتش‌زا به فلسطین اشغالی و اولین واکنش حماس

ازسرگیری ارسال بالن‌های آتش‌زا به فلسطین اشغالی و اولین واکنش حماس
شنبه 16 مرداد 1400 - 13:14

فلسطینی‌ها در واکنش به تعلل رژیم صهیونیستی در اجرای تعهدات خود، ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیستی را از سرگرفتند و حماس اعلام کرد، مقاومت فلسطین تسلیم دیکته‌های دشمن نخواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی اعلام کردند، ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه طی ساعات گذشته ازسرگرفته شده و آتش‌سوزی‌هایی به راه انداخته است.

در همین زمینه روزنامه «الاخبار» لبنان نوشت، اعمال فشار کنونی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی پس از آن رخ می‌دهد که مذاکرات قاهره به جایی نرسیده و تل‌آویو در ورود مصالح برای بازسازی غزه علیرغم فراهم بودن این کمک‌های عربی و بی‌المللی تعلل می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی هم در این باره نوشتند، با این عملکرد رژیم صهیونیستی، صبر مقاومت فلسطین در حال تمام شدن است. شروط تل‌آویو اوضاع را پرتنش‌تر کرده و باید راه‌حلی سریع اتخاذ شود.

واکنش حماس

حماس اعلام کرد، ارسال بالن‌های آتش‌زا برای اثبات این امر است که مقاومت فلسطین تسلیم دیکته‌های دشمن و تلاش آن برای تحمیل معادلات بر نوار غزه نمی‌شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس در واکنش به حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای در نوار غزه گفت، نمایش‌های توخالی رژیم صهیونیست، مقاومت فلسطین را نمی‌ترساند و از ادامه راهش در مقاومت علیه محاصره بازنمی‌دارد.

جمعه (دیروز) به دلیل ارسال بالن‌های آتش‌زا پنج آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه رخ داد.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها