استقبال یمنی‌ها از طرح ابتکاری رهبر انصارالله یمن درباره مأرب

استقبال یمنی‌ها از طرح ابتکاری رهبر انصارالله یمن درباره مأرب
چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 16:35

کاربران یمنی در شبکه اجتماعی توییتر، با ایجاد هشتگ "#طرح ابتکاری مأرب"، تأکید کردند این طرح صلح صادقانه و منصفانه است و مخالفان با آن بدخواهان اهالی این استان هستند.

العالم- داغ‌های مجازی

"محمد عبدالسلام" رئیس هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن و سخنگوی جنبش انصارالله این کشور به تازگی اعلام کرده که در سفر هیأتی از عمان به شهر صنعاء، پایتخت یمن، این دولت به درخواست "عبدالملک بدرالدین الحوثی" رهبر جنبش ابتکار عملی را درخصوص استان مأرب ارائه کرده است که پرونده انسانی در مأرب در اولویت قرار دارد.

عبدالسلام گفت که عبدالملک الحوثی ابتکار عمل عادلانه و منصفی را از طریق هیأت عمانی ارائه کرد تا همزمان با پرونده انسانی اجرا شود و این ابتکار عمل در وهله اول، منافع ساکنان مأرب را حفظ می‌کند.

شیوخ استان مأرب از این طرح پیشنهادی عبدالملک بدرالدین الحوثی به هیئت عمانی استقبال و آن را راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای تحقق صلحی واقعی و پایدار عنوان کرده‌اند. آنها با منصفانه و واقعی خواندن طرح مذکور، متذکر شدند که طرح مأرب یک فرصت است و کسانی‌که با آن مخالفت می‌کنند خیر و صلح برای مأرب نمی‌خواند.

کاربری به نام "ابو طه الکرار" در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته است: "معتقدم آن آخرین طرح از سوی عبدالملک الحوثی برای مأرب باشد. این طرح طرحی عادلانه و منصفانه است و کسانی‌که مخالف آن هستند باید بدانند که آنها خیر و صلح نه برای یمن و نه برای مأرب و نه برای اهالی مأرب نمی‌خواهند."

"طاهر شرف ابوطالب" نیز در توییتی نوشته است: "طرح ابتکاری عبدالملک بدرالدین الحوثی درخصوص مأرب فرصتی ارزشمند برای کشورهای ائتلاف متجاوز و مزدوران است. از طرح‌های رهبر الحوثی درخصوص تمامی جنگ‌ها، که نتیجه‌شان پیروزی بود، درس عبرت بگیرید."

حساب کاربری "معبد الشمس" نیز در توییتر نوشته است: "ساکنان محله الروضه و محله الزراعه در شهر نأرب از طرح عبدالملک الحوثی استقبال می‌کنند و از شیخ سلطان می‌خواهند دست دوستی را دراز کند؛ زیرا بندهای این طرح در راستای منافع اهالی استان است و کسی که غیر از این را می‌گوید خواهان نابودی این شهر و آواره شدن ساکنانش است."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها