کشورهای سازشگر تحت کنترل و نظارت کامل اسرائیل قرار دارند

کشورهای سازشگر تحت کنترل و نظارت کامل اسرائیل قرار دارند
چهارشنبه 27 مرداد 1400 - 20:51

رژیم صهیونیستی به بهانه کشف هر نوع مشکل امنیتی و نقص فنی، پهبادهایی را به طور شبانه روزی بر فراز تاسیسات حساس امارات مانند چاههای نفت و صفحه های انرژی خورشیدی به پرواز درآورده است.  

العالم – کشکول

روزنامه اقتصادی گلوبس چاپ رژیم صهیونیستی نوشت که شرکت اسرائیلی پرسپتو این پهپادها را به پرواز درآورده که در دمای بسیار بالای هوا بدون دخالت انسان اقدام به رصد مناطق امارات می کنند.

این پهبادها پس از ارزیابی مناطق، به طور مستقل بازگشته و خود را شارژ می کنند، مجهز به سامانه تصویربرداری در شب و روز، توانمندی باز کردن کد و هوش مصنوعی برای رصد هر نوع نقص فنی و مشکل امنیتی هستند.

به این شکل حتی اتاق خواب مقامهای اماراتی در معرض رصد رژیم صهیونیستی هستند و هیچ جایی از این کشور پنهان از دیدگان تل آویو نخواهد بود.

البته این موضوع جدیدی نیست به این دلیل که رژیم امارات مدتهاست که بر خلاف قوانین بین المللی اقدام به خرید کالا از شهرکهای صهیونیست نشین کرانه باختری کرده، حریم خود را در برابر هواپیماهای اسرائیلی گشوده، پروژه های اقتصادی اسرائیلی را اجرا کرده و اکنون تمام کشور را در برابر دیدگان پهبادهای اسرائیلی قرار داده تا این تصاویر را به رژیم صهیونیستی منتقل کنند و در آینده علیه هر اماراتی استفاده کنند که به خود جرات اعتراض به نفوذ اسرائیل در کشورش را بدهد.

پربیننده ترین خبرها