در گفتگو با العالم مطرح شد؛

کشتی سوخت ایرانی، کشتی نجات ملت لبنان

کشتی سوخت ایرانی، کشتی نجات ملت لبنان
شنبه 30 مرداد 1400 - 12:56

یحیی غدار دبیرکل تجمع جهانی برای حمایت ازگزینه مقاومت، کشتی ایرانی ارسال شده به لبنان را "کشتی نجات" ملت لبنان خواند و آن را حامل پیامی برای دشمنان لبنان و همچنین مردم لبنان دانست.

العالم-لبنان

غدار طی گفتگویی در برنامه مع الحدث در شبکه العالم بیان داشت که ارسال کشتی سوخت از ایران به لبنان، اقدامی برنامه ریزی شده بود اما لازم بود تدابیر مشخصی در زمینه حمل و نقل و امنیت درخصوص آن صورت گیرد، لذا این اقدام مقداری زمان برد و در سایه بحران سوخت لبنان، همه بی صبرانه منتظر عملی شدن آن بودند.

وی افزود: آمریکا و رژیم اشغالگر از طریق مزدوران خود در لبنان دست به انبار کردن، قاچاق و احتکار سوخت می زنند، لبنان را به این وضعیت انفجاری رسانده اند.

غدار خاطرنشان کرد: کشتی سوخت ایرانی که در روز عاشورا به سوی لبنان روانه شد، کشتی نجات است و حامل پیامی از حزب الله خطاب به دشمنان لبنان و مزدوران آنها در داخل لبنان و همچنین به مردم این کشور است.

پیام حزب الله این است: ما زین پس سکوت نمی کنیم و همانطور که تصمیم گرفتیم به تک تک تجاوزهای صهیونیستی به لبنان پاسخ دهیم، هرگونه تجاوز به کشتی ایرانی که طبق قانون دریاها جزء خاک لبنان محسوب می شود، با پاسخ ما روبرو خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها