بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت؛ سخنان نمایندگان مخالف و موافق/ پایان جلسه علنی امروز

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت؛ سخنان نمایندگان مخالف و موافق/ پایان جلسه علنی امروز
يکشنبه 31 مرداد 1400 - 18:39

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از اتمام بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی خارجه، صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مورد بررسی قرار دادند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بررسی صلاحیت بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

از ابتدای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، تاکنون صلاحیت ۵ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و امور خارجه مورد بررسی قرار گرفته است.

در ابتدای بررسی صلاحیت هر یک از وزرای پیشنهادی و پیش از بیان نظرات نمایندگان مخالف و موافق، گزارش کمیسیون های تخصصی مربوط قرائت می شود.

موافقت کمیسیون بهداشت با وزیر پیشنهادی بهداشت

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

موافقت کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی بهداشت

رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهداشت خبر داد.

مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت؛

عباسی: راه رسیدن به وضع مطلوب در برنامه وزیر پیشنهادی بهداشت وجود ندارد

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اسناد بالادستی در برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت به تصویر کشیده شده است اما در بسیاری از این برنامه‌ها راه رسیدن به وضع مطلوب دیده نمی‌شود.

علیرضا عباسی روز یکشنبه در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی در صحن علنی مجلس خطاب به وزیر پیشنهادی گفت: اسناد بالادستی و وضعیت موجود در برنامه پیشنهادی شما به تصویر کشیده شد اما در بسیاری از برنامه‌های شما نشانی از رسیدن به وضع مطلوب و اینکه چگونه می‌خواهید ما را در این چهار سال به وضع مطلوب برسانید،دیده نمی‌شود. خواهش می‌کنم در این فرصت باقیمانده وضع مطلوب را برای ما ترسیم کرده و راه رسیدن به آن را هم نشان دهید.

مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت؛

گودرزی: وزیر پیشنهادی بهداشت در برابر اجرای مطالبات نمایندگان باید تضمین بدهد

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت تاکید کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت باید در خصوص اجرای پزشک خانواده، مقابله با مافیای دارو و تجهیزات پزشکی، کمبود پزشک و ترویج طب سنتی به نمایندگان تضمین بدهد.

با پایان یافتن زمان جلسه علنی امروز مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت به جلسه فردا دوشنبه مجلس موکول شد.

پربیننده ترین خبرها