شنیده شدن صدای انفجار در مزارع اشغالی شبعا

شنیده شدن صدای انفجار در مزارع اشغالی شبعا
دوشنبه 1 شهريور 1400 - 11:10

تهران-ایرنا- منابع خبری لبنان از شنیده شدن صدای انفجار در مزارع اشغالی شبعا در جنوب این کشور خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از منابع خبری لبنان، گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این انفجار ناشی از تمرینات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل مزارع اشغالی شبعا بوده است.

منابع لبنانی می‌گویند که ارتش رژیم صهیونیستی هر از گاهی در عمق مزارع اشغالی شبعا تمرینات نظامی انجام می‌دهد که صدای شلیک توپخانه در روستاها و اطراف مناطق حاصبیا و مرجعیون شنیده می‌شود.

ارتش صهیونیستی پس از عقب نشینی از جنوب لبنان، مزارع حاصلخیز شبعا را به بهانه اینکه این منطقه خاک این کشور محسوب نمی شود، آزاد نکرده و در سالهای اخیر به بهانه های مختلف اطراف این مزارع را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار داده است.

از سوی دیگر، اجرای این تمرینات نظامیان صهیونیست ، در حالی است که دو هفته پیش حزب الله لبنان در پاسخ به حملات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوب لبنان، زمین های مجاور مزارع شبعا که پایگاه اشغالگران اسرائیلی در آن قرار دارد را با موشک هدف قرار داد.

این حمله اخیر حزب الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

در همین رابطه، روزنامه هآرتص با اشاره به اینکه حزب الله توانسته است بیش از ۱۰ موشک بسوی اسرائیلی‌ها پرتاب کند، نوشت: تعدادی از این موشک‌ها به اسرائیل اصابت کرده است و این باید ارتش اسرائیل را نگران کند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها