فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی به امیرقرآیی آشتیانی

نیروی هوایی‌ همچون‌ گذشته در مسیر تعامل با صنایع تحت امر وزارت دفاع است

نیروی هوایی‌ همچون‌ گذشته در مسیر تعامل با صنایع تحت امر وزارت دفاع است
شنبه 6 شهريور 1400 - 15:15

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی ضمن تبریک انتصاب امیرسرتیپ قرایی آشتیانی به وزارت دفاع تاکید کرد: اطمینان می‌دهم نیروی هوایی ارتش همچون گذشته در مسیر تعامل با صنایع تحت امر وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح حرکت خواهد کرد.

العالم - ایران

به گزارش روابط عمومی ارتش، در متن پیام تبریک امیر سرتیپ عزیر نصیرزاده آمده است: استقلال دفاعی کشور عزیزمان و رسیدن به قله‌های خود اتکایی در این عرصه که برای اولین بار پس از خروج مستشاران نظامی خارجی در نیروی هوایی الهی بنیان نهاده شده و پس از آن توسط مردان غیرتمند وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استمرار یافته به برکت خون طاهر شهیدانی همچون فخری زاده ها و مجاهدت‌های نادیده و مکتوم بسیاری از نخبگان دفاعی ایران اسلامی رقم خورده است.

در ادامه این پیام آمده است: در سالهای پس از جنگ تحمیلی، آن وزارت انقلابی در سایه هدایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و تعامل و هم افزایی نیروهای مسلح و مراکز علمی و دانشگاهی زنجیرهای تحویل اقلام دفاعی را با دست قدرتمند اعتماد به نفس و استقلال خواهی از هم گسسته است.

فرمانده نیروی هوایی در پیام خود آورده است: اینک که به اعتبار سابقه درخشان سال‌های خدمت در مسئولیت‌های مختلف در آجا و ستاد کل نیروهای مسلح، اعتماد ریاست محترم جمهوری و مجلس شورای اسلامی را برای حراست از این میراث ارزشمند و ارتقای دستاوردها و گسترش دیپلماسی دفاعی کشورمان کسب نموده‌اید، ضمن عرض تبریک، اطمینان می‌دهم نیروی هوایی ارتش همچون گذشته در مسیر تعامل با صنایع تحت امر وزارت متبوع جنابعالی حرکت خواهند نمود.

وی در ادامه این پیام تاکید کرد: ضروری است از توجه ویژه برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی در مدت تصدی در آن وزارتخانه قدر شناسی نموده و برای جنابعالی و مجموعه همکاران شریف و صدیق تان از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و سربلندی مسئلت نمایم.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها