حمله تفنگداران صهیونیست به راهپیمایی مسالمت‌آمیز در شرق غزه

حمله تفنگداران صهیونیست به راهپیمایی مسالمت‌آمیز در شرق غزه
سه شنبه 9 شهريور 1400 - 04:27

سومین شب از راهپیمایی مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی علیه محاصره غزه و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی در نزدیک مرز نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی با زخمی شدن چند شهروند فلسطینی همراه شد.

العالم - فلسطین اشغالی

حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی در شرق نوار غزه با زخمی شدن شماری از آنها همراه شد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی(وفا)، نظامیان رژیم اشغالگر که در داخل مواضع نظامی و پشت خاکریزهای شرق نوار غزه مستقر بودند به سمت تجمع شهروندان فلسطینی در نزدیکی نوار مرزی شرق شهر غزه و شرق استان خان یونس در جنوب نوار غزه تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به سمت راهپیمایی‌کنندگان فلسطینی بمب‌های گازی و گاز اشک آور شلیک کردند.

در این حملات، دستکم سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله واقعی زخمی شد که حال یکی وخیم گزارش شده است؛ علاوه بر ده‌ها نفر دیگر که بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت تنگی نفس شدند.

در همین حال نظامیان اشغالگر بمب‌های نوری در آسمان خان یونس و شرق شهر غزه پرتاب کردند و هواپیماهای شناسایی این رژیم هم بر فراز همین مناطق گشت زنی می‌کردند.

این سومین شبی است که شهروندان فلسطینی در اعتراض به ادامه محاصره نوار غزه و عمل نکردن رژیم صهیونیستی به وعده‌های خود برای گشودن گذرگاه‌های این منطقه به روی کالاهای مورد نیاز و همچنین ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی در حمله به قدس و مسجد الاقصی، راهپیمایی مسالمت آمیز برگزار می‌کنند، اما مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار می‌گیرند.

پربیننده ترین خبرها