فلسطین نبردهای شبانه را از سر می گیرد + فیلم

يکشنبه 7 شهريور 1400 - 10:38

با تشدید محاصره رژیم صهیونیستی علیه غزه، اهالی این منطقه، تحرکات شبانه خود را از سر گرفته و جوانان انقلابی با هدایت گروه های مقاومت رهسپار اردوگاه ملکه واقع در شرق غزه شده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد الغول، از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین به شبکه العالم گفت: گروه های مقاومت و ملت فلسطین حق دارند برای رهایی از محاصره و تجاوزات رژیم صهیونیستی از هر وسیله ای برای اعمال فشار بر این رژیم استفاده کنند. این فعالیت ها تا زمان توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و رفع کامل محاصره غزه ادامه خواهد یافت. ما از میانجی گران و جامعه بین الملل می خواهیم رژیم صهیونیستی را برای رفع محاصره و توقف تجاوزات خود علیه ملت فلسطین تحت فشار قرار دهند.

شرکت کنندگان در این فعالیت ها خواهان پایان محاصره و بازسازی غزه و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی از سر اهالی قدس و زندگی آزاد و آبرومندانه هستند.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات به شبکه العالم گفت: وقت آن رسیده است که این محاصره به طور کامل برداشته شود وگرنه تا وقتی ک ملت ما رنج می کشد شهرک نشینان اطراف غزه روی امنیت و آرامش وثبات را نخواهند دید.

حتی مجروحینی که دچار قطع عضو شده اند هم این بار خود را به منطقه مرزی رسانده تا از حق خود برای درمان بدون هراس از تروریسم رژیم صهیونیستی دفاع کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای سرکوب این تظاهرات، به تیراندازی و پرتاب بمب های گازی پرداخته و ده ها تن از جمله تعدادی خبرنگار را مجروح کرد تا اجازه ندهد تصویری از وضعیت غزه به جهانیان برسانند.

خشمی که زمانی در حد حرف بود اکنون تبدیل به عمل شده است و حملات شبانه ای که گروه های مقاومت قول آن را به رژیم صهیونیستی داده بودند، امروز عملی شده است و خشم مردم در همه ساعات روز و شب در حال خروش است.

پربیننده ترین خبرها