37 شهید و زخمی و 45 حمله هوایی به استان صعده یمن در ماه گذشته میلادی

37 شهید و زخمی و 45 حمله هوایی به استان صعده یمن در ماه گذشته میلادی
چهارشنبه 10 شهريور 1400 - 08:38

ائتلاف متجاوز سعودی در ماه اوت گذشته 45 بار به مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن حمله هوایی کرد و 37 غیر نظامی نیز در این استان مرزی شهید و زخمی شدند.

العالم - يمن

یک منبع امنیتی در یمن اعلام کرد: تجاوز نیروهای مرزبانی و حملات توپخانه ای و موشکی ارتش یمن به شهرهای مرزی استان صعده در ماه اوت باعث شهادت 16 غیرنظامی و زخمی شدن 21 غیرنظامی دیگر شد.

بیشترین تجاوزات به منطقه الرقو در شهر مرزی منبه انجام گرفت و به گفته منبع امنیتی مذکور، حملات سعودی به این منطقه 13 شهید برجای گذاشت که هشت نفر از آنها در حملات نیروهای مرزبانی و پنج نفر دیگر در حملات موشکی و توپخانه ای شهید شدند.

منبع امنیتی یمنی اعلام کرد : تجاوزات سعودی به منطقه الرقو همچنین باعث زخمی شدن 7 شهروند شد که چهار نفر از آنها با حملات نیروهای مرزبانی و سه نفر دیگر با حملات موشکی و توپخانه ای زخمی شدند.

منبع امنیتی یمنی اعلام کرد : حملات سعودی به شهر شدا نیز باعث شهادت 3 نفر و زخمی شدن 14 نفر دیگر شد که همه آنها در حملات موشکی و توپخانه ای شهید یا زخمی شدند.

منبع امنیتی دیگری نیز اعلام کرد : جنگنده های سعودی و اماراتی در ماه اوت 45 بار به مناطق مختلف استان صعده حمله کردند که شامل 24 حمله به شهر الظاهر و 16 حمله به شهر کتاف و 3 حمله به شهر شدا و 2 حمله به شهر باقم می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها