ادامه عملیات تحویل سلاح عناصر مسلح به ارتش سوریه در درعا

ادامه عملیات تحویل سلاح عناصر مسلح به ارتش سوریه در درعا
پنج‌شنبه 11 شهريور 1400 - 17:08

برای دومین روز پیاپی و در چارچوب توافق سازش که دولت سوریه مطرح کرد، عملیات تحویل سلاح عناصر مسلح در محله المحطه در شهر درعا ادامه دارد.

العالم ـ سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گزارش داد که برای دومین روز پیاپی عملیات سازش و حل و فصل اوضاع عناصر مسلح و تسلیح سلاح های آنها در درعا در چارچوب توافق سازش ادامه می یابد. این امر در راستای تلاش های صورت گرفته برای ایجاد راه حل مسالمت آمیز به منظور پایان دادن به اوضاع نابسامان درعا و خارج کردن تروریست ها و بازگرداندن امنیت و ثبات به استان درعا می باشد.

این خبرگزاری افزود: مراکز متعددی برای رسیدگی به وضعیت عناصر مسلح در چندین منطقه به منظور تکمیل عملیات حل و فصل وضعیت عناصر مسلح و تحویل سلاح های آنها به ارتش سوریه بازگشایی خواهد شد تا مقدمه ای برای استقرار یگان هایی از ارتش و بازگشت نهادهای دولت به تمام مناطق شهر درعا باشد.

روز گذشته وضعیت 209 نفر از افراد تحت پیگرد حل و فصل شد و سلاح های آنها به مرکز "حل و فصل وضعیت عناصر مسلح" در محله الاربعین در درعا تحویل داده شد.

دولت سوریه از چندین هفته تاکنون با تمام امکانات موجود برای برقراری امنیت و ثبات در استان درعا و یافتن راه حل های مسالمت آمیز به منظور حفظ جان غیرنظامیان و محافظت از زیرساخت ها تلاش می کند.

پربیننده ترین خبرها