سخنگوی نیروهای مسلح یمن مطرح کرد:

تشریح عملیات «موازنه بازدارندگی هفتم» ارتش یمن در عمق خاک عربستان/ حمله به تاسیسات آرامکو با 8 پهپاد و موشک بالستیک ذوالفقار

تشریح عملیات «موازنه بازدارندگی هفتم» ارتش یمن در عمق خاک عربستان/ حمله به تاسیسات آرامکو با 8 پهپاد و موشک بالستیک ذوالفقار
يکشنبه 14 شهريور 1400 - 14:06

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای به تشریح عملیات نظامی "موازنه بازدارندگی هفتم" ارتش و کمیته‌های مردمی در عمق خاک عربستان سعودی پرداخت.

العالم ـ یمن

بنابر گزارش وبگاه انصارالله، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در چارچوب عملیات مقاومت نیرووهای یمنی در برابر جنایات متجاوزان، نیروهای مسلح هفتمین عملیات بازدارندگی را اجرا کردند.

وی با اشاره به حمله موشکی و پهپادی دیشب ارتش یمن به منطقه الدمام در شرق عربستان تصریح کرد: در هفتمین عملیات بازدارندگی، تاسیسات مهم و پایگاه‌های نظامی دشمن سعودی هدف قرار گرفت.

یحیی سریع تصریح کرد: در این عملیات تاسیسات شرکت آرامکو در راس التنوره منطقه الدمام با هشت فروند پهپاد «صماد۳» و یک فروند موشک بالستیک «ذوالفقار» هدف قرار گرفت.

وی تأکید کرد که در این عملیات به تاسیسات آرامکو در مناطق جده، جیزان و نجران، حمله شد و در آن از پنج فروند موشک بالستیک «بدر» و دو پهپاد «صماد۳» استفاده شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن هشدار به دشمن سعودی درباره عواقب ادامه جنگ یمن اظهار داشت که هفتمین عملیات بازدارندگی، اهداف ارتش یمن محقق شد.

وی افزایش عملیات نظامی منحصر به فرد برای دفاع از کشور یمن را حق مشروع این کشور دانست و گفت که صنعاء به جنگ خود با متجاوزان تا آزادسازی کامل اراضی یمن ادامه خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها