معاون قرارگاه حمزه: ایجاد ناامنی در مرزها خط قرمز سپاه است

معاون قرارگاه حمزه: ایجاد ناامنی در مرزها خط قرمز سپاه است
چهارشنبه 17 شهريور 1400 - 09:28

معاون‌ هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خط قرمز خود می‌داند و این گونه کارها را تحمل نخواهد کرد.

العالم - ایران

سردار اسماعیل خلیل زاده تصریح کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با شدت و با تجهیزات متنوع مقرها و محل های استقرار گروهک‌های تروریستی را در شمال عراق یعنی دورتر از مرزها، هرجا که حضور دارند، منهدم خواهد کرد و امنیت پایدار برای مردم ایجاد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امنیت شمال‌‎غرب کشور به نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپرده شده است و تامین امنیت مرزها و مردم برعهده این قرارگاه است.

معاون‌هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مرز عراق به صورت یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه که شامل نیروهای سپاه و مرزبانی هستند، کنترل می شود.

سردار خلیل زاده ادامه داد: تذکرات لازم به مسوولان شمال عراق داده شده که از حضور گروهک‌های ضدانقلاب در این منطقه جلوگیری کنند، زیرا سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خط قرمز خود می داند و این گونه کارها را تحمل نخواهد کرد.

وی بیان کرد: عوامل استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که نمی توانند با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند با تحریک گروهک‌ها به اهدافشان برسند، تاکید کرد: گروهک‌ها باید بدانند که آمریکایی‌ها نمی‌توانند برای آن‌ها پشتیبان باشند چون در افغانستان هم دیدیم که بعد از چندین سال امریکا با شکست مفتضحانه‌ای فرار کرد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور خارجی دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها