الحشد الشعبی ۴ انبار سلاح داعش را در زیر زمین کشف کرد

الحشد الشعبی ۴ انبار سلاح داعش را در زیر زمین کشف کرد
پنج‌شنبه 18 شهريور 1400 - 10:23

نیروهای الحشد الشعبی در جریان پاکسازی منطقه «الطارمیه» در شمال بغداد، چهار انبار مملوء از سلاح متعلق به تروریست‌های داعش را کشف کردند.

العالم - عراق

نیروهای تیپ ۱۲ الحشد الشعبی در بیست و پنجمین روز از عملیات تفتیش و پاکسازی منطقه «الطارمیه» در شمال پایتخت عراق، روز گذشته (چهارشنبه) چهار انبار سلاح تروریست‌های داعش را که در زیر زمین تعبیه شده بود را کشف کردند.

به نوشته وبگاه عین العراق، این کشف در حالی است که تروریست‌های داعش در هفته‌ گذشته بر شدت حملات خود علیه نیروهای امنیتی و نظامی عراق افزوده و در یک فقره در حمله به نیروهای پلیس فدرال عراق در استان کرکوک، ۱۳ نیروی امنیتی کشته شدند.

در جریان کشف چهار انبار سلاح تروریست‌های داعش، یگان خنثی‌سازی بمب نیز در کنار الحشد الشعبی حضور داشت. این چهار انبار در اطراف روستاهای منطقه الطارمیه کشف شده است.

عملیات پاکسازی منطقه الطارمیه از روز چهاردهم ماه آگوست (۲۳ مرداد) برای تعقیب و به هلاکت رساندن بقایای گروهک تروریستی داعش کلید خورده است.

همزمان با ادامه این عملیات، سازمان امنیت ملی عراق نیز دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد که همزمان با نزدیک شدن به مراسم اربعین امام حسین(ع) که میلیون‌ها نفر به زیارت حرم سید الشهداء (ع) مشرف می‌شوند، نیروهای این سازمان در آماده باش کامل هستند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها