واکنش حماس به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

واکنش حماس به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
شنبه 20 شهريور 1400 - 12:19

حماس به حمله بامداد امروز (شنبه) جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و شهادت یک فلسطینی در قدس اشغالی واکنش نشان داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش شهاب نیوز، «حازم قاسم» سخنگوی حماس در واکنش به حمله جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت که این حمله ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

وی با اشاره به شهادت «حازم الجولانی» یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی نیز گفت: این تعرض رژیم اسرائیل در واقع بخشی از تعرضات صهیونیست‌ها علیه فلسطینان کرانه باختری و داخل اراضی اشغالی است.

جنگنده‌ - بمب افکن های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه)، مناطقی در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

این حملات در حالی صورت گرفت که ساعاتی پیش نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در قدس اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رساندند و همچنین ۴ نفر از ۶ اسیر فلسطینی که موفق به فرار از زندان امنیتی جلبوع رژیم صهیونیستی شده بودند، دستگیر کردند.

نیروهای مقاومت فلسطین در غزه جمعه شب با بیش از ۱۰ فروند موشک سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند، این حملات به دنبال شهادت یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و همچنین در واکنش به دستگیری دو اسیر از شش اسیر فلسطینی صورت گرفت که موفق به فرار از زندان امنیتی جلبوع شده بودند.

شش اسیر فلسطینی که پنج نفر از آنها وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی است، فرار کنند.

رژیم صهیونیستی که پیشتر اعلام کرده بود دو اسیر فلسطینی از شش اسیری که موفق شده بودند از زندان امنیتی جلبوع فرار کنند، را دستگیر کرده است، امروز (شنبه) نیز اعلام کرد که 2 اسیر فلسطینی و در مجموع 4 اسیر از 6 اسیر رها شده از بند زندان امنیتی جلبوع را دستگیر کرده است.

پربیننده ترین خبرها