دستاوردهای مردان خدا در مأرب: آزادسازی رحبه و ماهلیه+ فیلم

يکشنبه 21 شهريور 1400 - 09:14

کاربران شبکه های اجتماعی در یمن و دیگر آزادگان در جهان به دستاوردهای ارتش یمن و کمیته های مردمی در مأرب واکنش نشان دادند.

العالم-داغ های مجازی

سرتیپ "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیروز شنبه اعلام کرد که این دستاوردها طی مرحله سوم عملیات نصر المبین و با آزادسازی دو منطقه ماهلیه و رحبه محقق شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ائتلاف متجاوز طی تلاش برای مانع شدن در برابر پیشروی نیروهای یمنی در عملیات آزادسازی و پاکسازی، 37 حمله هوایی صورت داد.

وی افزود که نیروهای مسلح مساحتی نزدیک به 1200 کیلومتر از دو منطقه رحبه و ماهلیه را آزاد کرده و توانستند بیش از 150 مزدور ائتلاف متجاوز را کشته، مجروح یا اسیر کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه بر عزم نیروهای یمن بر آزادسازی سرتاسر خاک یمن تاکید کرد و گفت: "نیروهای مسلح با رهبرمان، الحوثی پیمان بسته‌اند و عملیات آزادسازی سرتاسر یمن را ادامه خواهند داد و تمامی مناطقِ تحت اشغال ائتلاف را بازپس خواهند گرفت."

سریع از مزدوران ائتلاف متجاوز که با دشمنان وطن خود همکاری می کنند خواست که از تاریخ عبرت بگیرند و با دیدن سرنوشت مزدوران در همه جای دنیا، به یمنی بودن خود بازگردند.

کاربران فضای مجازی از آزادسازی سرزمین های یمن از چنگال ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی و مزدورانشان ابراز خوشحالی کردند و به نیروهای یمن و رزمندگان قهرمانشان که پا در راه دفاع از وطن خود گذاشته اند افتخار کردند. بسیاری از کاربران تصاویر و نقشه هایی از این عملیات منتشر می کنند و تاکید می کنند که آزادی کامل یمن نزدیک است.

کاربری به نام "ابو علی" در توییتر نوشت:" زمان سقوط مأرب از چنگال عربستان نزدیک است. زمان شکست آل سعود در یمن نزدیک است".

کاربر دیگری به نام "المحالی عبدالوهاب الخیل" از اهالی ماهیه مأرب با انتشار عکسی از اتومبیلی سوخته نوشت:" ائتلاف متجاوز و مزدورانشان شکست های نظامی خود را با حمله به اتومبیل های شهروندان تلافی می کنند".

"ذالنون احمد" با انتشار تصاویر متعددی از عملیات مأرب در صفحه توییتر خود نوشت:" مأرب هرروز شاهد پیروزی های بزرگ است و دو ناحیه به صورت کامل از وجود متجاوزان، اشغالگران، مزدوران و خائنان پاکسازی شده است. خدا را شکر می کنم".

"صدام القدمی" نیز با انتشار نقشه ای از عملیات مأرب توضیح داد:" عملیات نصر المبین 3 رحبه و ماهلیه در مأرب".

پربیننده ترین خبرها