انتقال اسیر فلسطینی به بیمارستان

يکشنبه 21 شهريور 1400
22:39
انتقال اسیر فلسطینی به بیمارستان زکریا الزبیدی اسیر فلسطینی که هنگام بازداشت توسط نیروهای صهیونیست در مرج ابن عامر به شدت زخمی شده بود برای درمان به بیمارستان رمبام در حیفا انتقال یافت.

العالم – فلسطین اشغالی

حسن عبد ربه سخنگوی هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی با اعلام این خبر گفت: وی به خاطر ضرب و جرح شدید هنگام بازداشت از ناحیه چپ صورت به شدت زخمی شده است.

وی ادامه داد که رژیم صهیونیستی از انتشار هر نوع اطلاعات درباره 4 اسیر فلسطینی که پس از فرار از زندان جلبوع، مجددا بازداشت شدند، خودداری می کند.

دادگاه شهر الناصره حکم بازداشت الزبیدی، محمد و محمود عارضه و یعقوب قادری را پس از فرار از زندان جلبوع و بازداشت مجدد، به مدت 9 روز تا 19 سپتامبر 2021 تمدید کرده است.

0% ...

آخرین اخبار

پزشکیان: اثربخشی مذاکرات به تعهد کامل نسبت به تعهدات مورد توافق و اجرای دقیق آنها بستگی دارد


گزارش خبرنگار العالم درباره برنامه سفر رئیس جمهور به اسلام آباد


سفر پزشکیان فرصت مهم تعمیق همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد


عبور از تحریم با پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندر شهید رجایی


رایزنی ایران و تاجیکستان برای توسعه همکاری‌های نفتی


محدودیت‌های پروازی در تهران، قم و مشهد همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید


بدون دیپلماسی، زحمات عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست


بررسی ۲۰ سال فعالیت بریکس با حضور کارشناسان بین‌المللی


توضیحات غریب آبادی درباره تفاهمات مذاکرات فنی سوئیس


۶۷ دانش‌آموز فلسطینی اسیر و ۳ شهید، غایبان صندلی‌های امتحان نهایی در کرانه باختری