اظهارات نفرت‌انگیز؛ بمب‌های ساعتی منامه برای ایجاد چالش در روند مردم‌سالاری

اظهارات نفرت‌انگیز؛ بمب‌های ساعتی منامه برای ایجاد چالش در روند مردم‌سالاری
دوشنبه 22 شهريور 1400 - 17:07

معاون دبیرکل جمعیت العمل الاسلامی در بحرین خاطرنشان کرد، رژیم آل خلیفه همچنان با ملت بحرین غریبه است و لذا باید هر کاری انجام داد تا مانع از ایجاد خلاء یا چالش در مردم‌سالاری و عملکرد نظارتی مردم شد که بر اساس قانون اساسی حاکمان واقعی کشور هستند.

العالم- بحرین

"شیخ عبدالله صالح" در گفت‌وگوی اختصاصی با العالم تصریح کرد: رژیم بحرین علیه این ماده قانون اساسی و علیه هرگونه اراده مردمی اقدام می‌کند لذا سخن ما درباره اظهاراتی نفر‌ت‌برانگیز و خصمانه است که مقامات علیه ملت بحرین و علیه تمام میانه‌روهایی که خواستار اصلاحات هستند، مطرح می‌کنند.

"جعفر الحسابی" فعال سیاسی بحرینی نیز تأکید کرد: رژیم بحرین زمانی‌که احساس ضعف و سرشکستگی و ناتوانی در سازگاری با اوضاع سیاسی و آگاهی مردم می‌کند، به اظهارات خصمانه و نفرت‌برانگیز روی می‌آورد.

الحسابی همچنین خاطرنشان کرد، بسیاری از نویسندگانی که به خدمت نظام درآمده‌اند در ستون روزنامه‌های رسمی به توهین‌های آشکار و تاسف‌بار علیه ملت بحرین می‌پردازند.

پیشتر "شیخ عیسی احمد قاسم" درباره هرگونه تلاش برای دور زدن اراده ملت بحرین و نیز درباره هرگونه راه‌حل صوری هشدار داد. که نظام بحرین با افرادی که نماینده مردم نیستند، درباره آن به توافق می‌رسند.

پربیننده ترین خبرها