آغاز اخذ تعهد از افراد مسلح در منطقه مزیریب در ریف درعا + تصاویر

 آغاز اخذ تعهد از افراد مسلح در منطقه مزیریب در ریف درعا + تصاویر
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 14:49

طبق روال اخذ تعهد از افراد مسلح در مناطق درعا البلد و الیادوده در استان درعا در جنوب سوریه، بامداد امروز چهارشنبه أخذ تعهد کتبی از افراد مسلح در منطقه مزیریب در ریف غربی درعا آغاز شد.

العالم - سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: براساس طرح مصالحه که دولت در برخی از مناطق استان درعا اعلام کرد، برنامه اخذ تعهد کتبی از برخی افراد مسلح، افراد تحت تعقیب و افراد فراری از خدمت سربازی و تحویل سلاح های انفرادی به ارتش در منطقه مزیریب آغاز شد.

منابع محلی دیروز اعلام کرده بودند : طرح مصالحه دولت برای بازگرداندن امنیت و آرامش به مناطق مختلف استان درعا و اِعمال حاکمیت دولت بر این استان با موافقت طرف های مقابل در منطقه مزیریب مواجه شد و قرار شد که این طرح از امروز اجرایی شود.

دولت دمشق پریروز نیز یک مرکز اخذ تعهد در روستای الیادوده ایجاد کرد که در این مرکز از دهها فرد مسلح تعهد گرفت و سلاح هایشان را دریافت کرد و هدف از این برنامه بازگرداندن امنیت و آرامش به منطقه درعا البلد و برخی دیگر از مناطق ریف استان درعا بود و پس از اجرای این برنامه ایست های بازرسی ارتش ایجاد شد و خاکریزها برچیده شد و راه ها و جاده ها باز شد و هزاران نفر از شهروندان سوری به خانه های خود بازگشتند.

پربیننده ترین خبرها