کاروان «وعده صادق» آرزوی های آمریکا را به باد داد

کاروان «وعده صادق» آرزوی های آمریکا را به باد داد
پنج‌شنبه 25 شهريور 1400 - 16:27

کاروان حاوی گازوئیل ایران برای شکستن محاصره آمریکایی علیه لبنان وارد این کشور شد تا در مناطق و بخش های مختلف توزیع شود. 

العالم – کشکول

کارشناسان گفتند که این کاروان، توطئه آمریکا، صهیونیستها و مزدوران عربستان برای در هم شکستن مقاومت مردم لبنان را در هم شکست همانطور که قبلا حمایت های ایران، توطئه دشمنان علیه یمن، سوریه و عراق را خنثی کرده بود.

جمهوری اسلامی ایران باارسال سوخت، محاصره تروریستی آمریکایی اسرائیلی علیه لبنان و کشورهای منطقه برای تامین امنیت اسرائیل را خنثی کرد و اجازه نداد مردم بیشتر از این متحمل رنج و سختی شوند.

از سوی دیگر، آرزوی دشمن برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی به ویژه پس از پیروزی فلسطینیان در نبرد شمشیر قدس و فرار 6 فلسطینی از زندانهای صهیونیستی به باد رفت و امروز نیز نصرالله با آوردن سوخت از ایران مجددا ثابت کرد که مقاومت به تلاش خود برای حل مشکلات مردم نه فقط در زمینه تامین سوخت بلکه در زمینه هایی دیگری مانند دارو ادامه خواهد داد و تروریسم و جنگ پنهان دشمن علیه مردم لبنان را در هم خواهد کوبید.

این اقدام نصرالله، اوج اخلاص وی نسبت به مردم مقاوم لبنان را ثابت کرد آن هم در زمانی که رژیم های منطقه که مجری دستورات غرب هستند، هیچ کمکی برای مقابله با محاصره ظالمانه علیه لبنان نکردند که هدف از آن در هم شکستن اراده مقاومت و رزمندگان آن است.

پربیننده ترین خبرها