مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی؛

پیروزی 4 بر 2 ایران در مصاف با تیم فوتسال آمریکا+ ویدیوی گل سوم

جمعه 26 شهريور 1400 - 20:13

تیم ملی فوتسال ایران در مصاف با تیم ملی آمریکا با نتیجه 4 بر 2 و در مسابقه ای دشوار توانست بر این تیم نه چندان قدرتمند ولی سرسخت برتری یابد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

شاگردان ناظم‌الشریعه که در این بازی از ابتدا گل او را از تیم ملی فوتسال آمریکا دریافت کرده بودند، بلافاصله به جبران گل خورده برآمدند و سپس در جریان بازی نتیجه را 3 بر 1 کردند.

علیرضا صمیمی دروازه بان ایران در دقیقه دوم به دلیل مهار توپ با دست خارج از محوطه جریمه، با تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

همچنین در اتفاقی جالب در دیدار فوتسال ایران و آمریکا، کفش حسن‎ زاده به زیبایی وارد دروازه امریکا شد و تماشاچیان به اشتباه به خوشحالی بعد از گل مبادرت کردند.

تیم فوتسال آمریکا که درمصاف امروز با تیم ملی فوتسال ایران با نتیجه 3 بر 1 عقب بود، توانست یکی از گل های خورده را جبران و نتیجه را 3 بر 2 کند و به این ترتیب فاصله خود را به حداقل برساند.

اما شاگردان ناظم‌الشریعه پس از دریافت گل دوم از تیم فوتسال آمریکا، در یک کار تیمی گل چهارم ایران را به امریکا توسط سعید احمد عباسی به ثمر رساندند.

در پایان، این بازی با نتیحه 4 بر 2 به اتمام رسید و تیم ملی فوتسال ایران دومین پیروزی برابر حریفی سرسخت و نه چندان قوی را کسب کرد.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی امشب (جمعه) به مصاف تیم آمریکا رفت. شاگردان ناظم‌الشریعه که در بازی اول موفق به شکست صربستان شدند برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعد باید از سد آمریکا می گذشتند.

آمریکا در اولین بازی خود، پرگل‌ترین شکست مرحله اول را پذیرا شد و در بازی قبل خود ۱۱ گل از آرژانتین خورد.

تیم ایران در شرایطی به مصاف آمریکا رفت که حمید احمدی را به دلیل محرومیت و حسین طیبی را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نداشت.

تیم ایران که در بازی اول خود در برخی نقاط با ضعف‌هایی روبه‌رو بود، فرصت خوبی داشت تا در مصاف با آمریکا به آمادگی لازم برسد.

پربیننده ترین خبرها