روزنامه انگلیسی: دختر حاکم دبی آزاد است اما در زندان بزرگ‌تری به‌سر می‌برد!

روزنامه انگلیسی: دختر حاکم دبی آزاد است اما در زندان بزرگ‌تری به‌سر می‌برد!
دوشنبه 29 شهريور 1400 - 12:16

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی به نقل از یکی از همسران سابق حاکم دبی گفته است که شاهزاده لطیفه آزاد است ولی او به رغم اینکه از آزادی در سفر برخوردار است، در زندان بزرگ‌تری به‌سر می‌برد.

العالم- امارات

به گزارش العالم، روزنامه "ساندی تایمز" نوشته است "رنده البنا"، که بعد از جدایی از همسر میلیاردش "محمد بن راشد آل مکتوم" حاکم دبی، به همراه دو سگش در خانه‌ای در بیروت زندگی می‌کند، مجبور شد به خاطر وضعیت بحرانی که شاهزاده "لطیفه" در آن به‌سر می‌برد، برای دومین بار لب به سخن بگشاید.

شاهزاده لطیفه بنت محمد آل مکتوم، 35 ساله در سال 2018 تلاش کرد با کمک یک مقام اطلاعاتی سابق فرانسه که در قایقی منتظر او بود از طریق دریا از امارات فرار کند، اما نیروهای کماندو او را در مقابل سواحل هند بازداشت کردند بنا به تایید خواهر لطیفه، او در دبی در حبس به سر می‌برد و نیروهای پدرش او را تحت نظر دارند و مواد مخدر به او می‌دهند.

لطیفه طی سال جاری ویدیویی منتشر کرد و در آن گفت که در زندان به‌سر می‌‎برد. چند ماه قبل نیز تصاویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که او آزاد و در کنار دوستانش است، و همین امر باعث شد کارزاری که جهت درخواست آزادی او از زندان ایجاد شده بود، بسته شود.

"سیوند تایلور" مربی سابق شاهزاده لطیفه نیز تصاویری از خود با این شاهزاده منتشر کرده است، به این روزنامه انگلیسی اعلام کرد که شاهزاده لطیفه خواسته او را تنها بگذارند.

شاهزاده لطیفه ، روز جمعه از طریق وکلای مدافع انگلیسیِ‌اش در بیانیه‌ای اعلام کرد: " ادعاهایی مبنی بر اینکه من آزاد نیستم درست نیست، من آزاد هستم که سفر کنم و زندگی دلخواهم را داشته باشم و می‌خواهم به حریم شخصی‌ام احترام گذاشته شود تا بتوانم در آرامش زندگی کنم." با این حال ، همسر سابق حاکم دبی قانع نشده و او اولین نفری است که درباره اتفاقات مربوط به لطیفه صحبت کرد.

رنده البنا گفته است: " اگر لطیفه آزاد است، چرا ما از او خبری نداریم؟ او در زندان بزرگتری نسبت به قبل به‌سر می‌برد. اگر او واقعا آزاد است ، باید بیرون بیاید و این را بگوید."

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها