اشک تمساح ائتلاف سعودی برای مزدورانش در یمن

اشک تمساح ائتلاف سعودی برای مزدورانش در یمن
دوشنبه 29 شهريور 1400 - 14:13

جای تعجب نیست که ائتلاف متجاوز سعودی که زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کِشد، از اعدام مجرمانی که جنایت ترور "صالح الصماد" رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن را مرتکب شد، انتقاد کند و بر آنها اشک تمساح بریزد.

العالم- کشکول

بعد از اجرای حکم اعدام 9 تن از متهمانی که با ائتلاف سعودی- اماراتی برای ترور شهید الصماد تبانی کرده بودند، صداهای مزدوران و کشورهای متجاوز و نیروهای حامی‌شان بلند شد.

جنگ بزرگ رسانه‌ای که ائتلاف متجاوز راه انداخته، استمرار سناریوی ایجاد فتنه و اختلاف میان ملت یمن است و تنها هدف این جنگ کثیف رسانه‌ای ایجاد درگیری میان اعضای قبایل و کشتار و خونریزی بیشتر در یمن است.

گرچه دوره ماموریت شهید الصماد در سمت ریاست شورای عالی یمن محدود بود ولی او توانست جایگاه بزرگی در قلب یمنی‌ها تصاحب کند و در زمانی‌که ائتلاف متجاوز با وحشیگیری، غیرنظامیان را بمباران و خانه‌های آنها را ویران می‌کرد شهید الصماد از مجروحان و خانواده‌های قربانیان عیادت می‌کرد و به اماکن مقدسه می‌رفت و هر چه در توان داشت برای کم کردن آلام مردم انجام می‌داد.

ائتلاف متجاوز به فتنه‌افروزی میان قبایل درخصوص عملیات اعدام قاتلان شهید الصماد بسنده نکرده بلکه این ائتلاف کمپین بزرگ رسانه‌ای را علیه دستگاه قضایی یمن و جنبش انصارالله ایجاد کرده و دادگاه را به سیاسی‌کاری متهم کرده است.

در مقابل، نیروهای ملی و ملت یمن از حکم اعدام این متهمان استقبال کرده و خواستار تعقیب تمام خائنان و مجرمانی شدند که با ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی همکاری می‌کنند و با شناسیی اهداف جنگنده‌های ائتلاف متجاوز در صنعا و دیگر استان‌ها جنایات بزرگی را علیه غیرنظامیان مرتکب می‌شوند.

باند تروریستی در جریان اعترافات‌شان تأکید کردند که با ائتلاف متجاوز در ترور شهید الصماد همکاری می‌کردند و در ازای گرفتن مبالغی پول، اطلاعاتی درباره تحرکات این شهید جمع می‌کردند.

قبل از جنایت ترور شهید صالح الصماد، رژیم سعودی جایزه بزرگ نقدی برای کسانی که با آن در ترور برخی رهبران سیاسی و مدنی همکاری کند، اختصاص داده بود.

بنابراین کشورهای عضو ائتلاف متجاوز جنگ روانی کثیفی را علیه دستگاه قضایی یمن و قبایل با هدف تداوم جنایات علیه نیروهای قبایل به راه انداخته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها