مردان خدا بار دیگر نیروهای متجاوز سعودی را در یمن در هم کوبیدند

مردان خدا بار دیگر نیروهای متجاوز سعودی را در یمن در هم کوبیدند
چهارشنبه 31 شهريور 1400 - 21:58

یمنی ها در فضای مجازی به دستاوردهای نظامی پی در پی ارتش و کمیته های مردمی یمن واکنش نشان دادند.

العالم- داغ های مجازی

با همت و عزم و پایداری رزمندگان قهرمان ارتش و کمیته های مردمی در آزادسازی سرزمین ها و شهروندان از چنگال نیروهای متجاوز و ضربات سختی که به این متجاوزان وارد کردند،

نواحی بیحان، عین، عسیلان و حریب آزاد شدند، آن هم در شرایطی که نیروهای متجاوز سعودی و مزدورانشان به شدت در یمن دچار فروپاشی شده اند.

خبرنگار العالم در یمن به نقل از منابع نظامی گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن به شهر حریب وارد شدند و نیروهای متجاوز را فراری داده و صدها تن از آنها را نیز وادار به تسلیم کرده اند.

وی تاکید کرد که ارتش و کمیته ها تسلط خود بر تمام مناطق این شهر و حومه های آن تحکیم کردند.

منابع آگاه وجود هماهنگی قبلی میان صنعا و قبایل استان شبوه را تایید کردند و اظهار داشتند که قبایل شبوه همکاری شایانی با ارتش و کمیته ها داشته اند، چرا که از ستم های مزدوران عربستان به ستوه آمده بودند.

این منابع افزودند که تسلط سریع ارتش و کمیته ها می تواند در مناطق دیگر نیز اتفاق بیفتد، زیرا پیمودن راه برای نیروهای صنعا کافی بود تا نیروهای هادی پا به فرار گذشته و 6 تیپ را به عنوان غنیمت برای آنها بر جای بگذارند.

کاربری به نام "د. عبدالله الحیفی" در حساب شخصی خود در توییتر نوشت:" حریب به رزمندگان خوش آمد می گوید. خدا را شکر".

"علی الزایدی" نیز نوشت:" باز گشتیم و از شبوه به شما مژده پیروزی می دهیم. 4 ناحیه به صورت کامل آزاد شدند، پیشروی همچنان ادامه دارد و خط ناحیه العبدیه که از شرق حریب می گذرد نیز شکسته شده است".

"هاشم احمد شرف الدین" نیز در حساب کاربری خود نوشت: "رزمندگان قهرمان ارتش و کمیته های مردمی مثل همیشه گام در راه آزادی وطن نهاده اند. این گام ها را فقط کسانی برمیدارند که به خدای بزرگ توکل می کنند و به وعده هایش ایمان دارند".

"حلمی الکمالی" عکسی منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:" نیروهای ارتش و کمیته ها در مقابل ساختمان وزارت کشور در شهر حریب".

هاشم الورد نیز با انتشار تصوير نقشه ای در توییتر نوشت:" این نقشه ای است که نشان می دهد ارتش و کمیته های مردمی بر روستای شقیر و دوراهی السعدی که استان مارب و شبوه را به یکدیگر پیوند می دهد، مسلط شده اند. در نتیجه به صورت کامل بر ناحیه عين مسلط شده و خطوط امداد نیروهای هادی در الجوبه، حریب و مارب را قطع کرده اند".

پربیننده ترین خبرها