ادعای کانال صهیونیستی؛ قصد حمله پهپادی حماس به یک سامانه گنبد آهنین

ادعای کانال صهیونیستی؛ قصد حمله پهپادی حماس به یک سامانه گنبد آهنین
چهارشنبه 7 مهر 1400 - 12:35

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، حماس در جنگ اخیر قصد داشته با پهپاد انتحاری، یک سامانه گنبد آهنین را منهدم کند.

العالم - فلسطین اشغالی

با گذشت حدود چهار ماه از آخرین رویارویی گسترده میان حماس و رژیم صهیونیستی معروف به «سیف القدس»، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعای تازه‌ای مطرح کرد.

این شبکه صهیونیستی مدعی شد، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در نبرد سیف القدس تلاش کرده [یک یا چند] سامانه پدافندی «گنبد آهنین» را منفجر کند.

این شبکه صهیونیستی فیلمی از هدف گرفته شدن یک پهپاد منتشر و ادعا کرد، القسام پهپادی انتحاری برای منفجر کردن گنبد آهنین فرستاده تا در پس آن موشک‌های مقاومت فلسطین بتوانند اهداف خود در فلسطین اشغالی را بدون هیچ مزاحمتی هدف بگیرند.

در ادامه این گزارش آمده، حماس و حزب‌الله در جنگ احتمالی آینده پهپادهای بمب‌گذاری شده را برای زدن اهداف در عمق فلسطین اشغالی بکار خواهند گرفت.

پهپاد

نبرد سیف القدس در ماه می سال جاری میلادی (۲۰۲۱) و در واکنش به تجاوز صهیونیست‌ها به مقدسات فلسطینی و قدس رخ داد و ۱۱ روز به طول انجامید. مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها بیش از ۴۰۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها