پیروزی هر ۴ نماینده کشورمان در کشتی آزاد قهرمانی جهان

پیروزی هر ۴ نماینده کشورمان در کشتی آزاد قهرمانی جهان
يکشنبه 11 مهر 1400 - 13:56

«علیرضا سرلک»، «امیرمحمد یزدانی»، «محمد نخودی» و «کامران قاسم‌پور» آزادکاران وزن‌های ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود در پیکارهای قهرمانی جهان در نروژ به برتری رسیدند.

العالم - ایران

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه) به وقت ایران با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم آغاز شد و «علیرضا سرلک» در وزن ۵۷ کیلوگرم، «امیرمحمد یزدانی» در وزن ۶۵ کیلوگرم، «محمد نخودی» در وزن ۷۹ کیلوگرم و «کامران قاسم‌پور» در وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم «امیرمحمد یزدانی» در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر «گابریل جاناتچ» از اتریش را مغلوب کرد و در دور بعد به مصاف «سباستین ریورا» از پورتوریکو می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم «محمد نخودی» در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با برنده مبارزه میان «رستم راسویف» از اوکراین و «آرمان آواگایان» از ارمنستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم «علیرضا سرلک» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم «جوزپه ویلارو» از اکوادور را ۱۱ بر صفر شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. سرلک در مرحله بعد با برنده آریان تسیوتریان از بلاروس و باخبایار اردنبات از مغلوستان روبرو خواهد شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم «کامران قاسم‌پور» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم «آندریل ولاوسف» از اوکراین را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی باید با برنده ایراکلی متسیتوری از گرجستان و اخمد آداموویچ ماگامائف از بلغارستان مبارزه کند.

به گزارش ایرنا، جی‌دن کاکس دارنده ۲ طلای قهرمانی جهان در گروه قاسم‌پور حضور دارد و در کشتی نخست موفق به شکست حریف مغولستانی شد و در دور بعد باید به مصاف «سایمون یاناتونی» از ایتالیا برود.

پربیننده ترین خبرها