تشدید حملات ارتش سوریه علیه جبهه النصره و متحدانش در سهل الغاب

تشدید حملات ارتش سوریه علیه جبهه النصره و متحدانش در سهل الغاب
يکشنبه 11 مهر 1400 - 18:02

یگان‌های ارتش سوریه برای دومین روز متوالی حملات علیه گروه تروریستی جبهه النصره و متحدانش در شمال غربی این کشور را در پاسخ به نقض آتش‌بس، شدت بخشیدند

العالم - سوریه

حملات ارتش سوریه در سهل الغاب و ریف ادلب علیه گروه تروریستی جبهه النصره و هم‌پیمانان آن برای دومین روز متوالی شدت یافته است.

این حملات در واکنش به نقض توافقنامه آتش‌ بس در منطقه کاهش تنش‌ها صورت گرفت حال آنکه روزنامه «الوطن» سوریه به نقل از یک منبع میدانی نوشت که این حملات پیام شدیداللحنی به تروریست‌هاست مبنی بر اینکه نبرد ادلب نزدیک است.

این منبع گفت که ارتش روز گذشته مواضع تروریست‌ها در السرمانیه، الزیاره و روستای الناقوس در سهل الغاب واقع در شمال غربی را هدف حملات راکتی قرار داده و خسارت‌های مستقیمی به آن‌ها وارد کردند.

وی افزود که یگان‌های ارتش مستقر در ریف ادلب نیز صبح روز گذشته چند مقر تروریست‌ها در الفطیره، فلیفل، بینین واقع در ریف جنوبی ادلب را هدف حملات راکتی قرار داده و خسارت‌های سنگینی به آن‌ها وارد کردند.

به گفته این منبع، حملات ارتش سوریه در پاسخ به نقض توافق آتش‌بس از سوی تروریست‌ها در منطقه کاهش تنش‌ها و حملات راکتی آن‌ها به شهرک جورین در سهل الغاب بوده است.

به نوشته الوطن، ارتش سوریه از اوایل هفته جاری، حملات به بیشتر پایگاه‌ها و مراکز استقرار تروریست‌ها در سهل الغاب و منطقه جبل الزاویه واقع در جنوب ادلب را شدت بخشیده است که حاوی پیام شدیداللحنی است مبنی بر اینکه زمان آزاد ادلب نزدیک است.

همزمان با حملات ارتش سوریه، جنگنده‌های روسی نیز مواضع تروریست‌ها در روستای الباره واقع در جبل الزاویه را که یک پست بازرسی ترکیه نیز در آن واقع شده است، هدف قرار دادند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها