شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه عین الرمانه

پنج‌شنبه 22 مهر 1400 - 20:25

خبرنگار العالم در لبنان از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه عین الرمانه خبر داد.

العالم – لبنان

وی افزود که هنوز مشخص نیست که این انفجار ناشی از بمب دست ساز یا راکت بوده است. ارتش در پی یافتن منبع انفجار است و در صورت مشخص شدن حتما آن را اعلام خواهیم نمود.

به گفته خبرنگار العالم، ارتش برای مشخص شدن علت این انفجار در منطقه مستقر شده است.

همزمان گروههای مختلف تیراندازی به تظاهرکنندگان مسالمت جو که به کشته و زخمی شدن دهها نفر و تیراندازی به خانه های مردم که به کشته شدن یک زن در خانه اش انجامید را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار العالم، امروز در نزدیکی منطقه «الطیونه» تظاهراتی علیه قاضی «طارق البیطار» [قاضی پرونده بندر بیروت] صورت گرفت، شمار زیادی از اعضای سندیکاها و وکلا با تجمع در برابر کاخ دادگستری، علیه قاضی البیطار تظاهرات کردند، طرف های ناشناس به طرف آنان تیراندازی کردند.

در نتیجه تیراندازی های صورت گرفته، 6 نفر کشته و 60 نفر زخمی شدند، ارتش در منطقه درگیری، به صورت گسترده مستقر شد، تیراندازی در این منطقه بیش از یک ساعت ادامه یافت، افراد مسلح مستقر در پشت بام ساختمان‌ها مردم را نشانه می گرفتند.

صدای انفجار راکت نیز در این منطقه شنیده شد و منطقه به صحنه جنگ تبدیل شد، در منطقه عین الرماله لبنان حزب «القوات اللبنانيه» -- به ریاست سمیع جعجع -- مستقر هستند، نیروهای انتظامی و کماندوهای ارتش در اطراف کاخ دادگستری مستقر شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها