واکنش توییتری به طرح خبیثانه آمریکا در یمن

واکنش توییتری به طرح خبیثانه آمریکا در یمن
جمعه 23 مهر 1400 - 13:40

کاربران شبکه اجتماعی توییتر به طرح "خانه‌های ابراهیمی" که آمریکا آن را در یمن با شعار آشنا کردن جوانان یمنی با ادیان و اعتقادات دیگر ارائه داده، واکنش نشان داده‌اند.

العالم- یمن

سفارت آمریکا در یمن، اخیرا اطلاعیه‌ای منتشر کرد مبنی بر اینکه به جوانان از ادیان مختلف کمک هزینه می‌دهد تا در خانه‌هایی موسوم به ".خانه‌های ابراهیمی" با یکدیگر زندگی کنند و اینگونه اعتقادات دینی آنها را طی زندگی روزمره مورد بررسی قرار دهد.

در واقع، مبتکر ایده "خانه‌های ابراهیمی" امارات است که آن را بعد از عادی‌سازی با رژیم اسرائیل مطرح کرد و در همین راستا، امارات متحده عربی یک مجتمع ساختمانی بزرگی احداث می‌کند که شامل مسجد، کنیسه و کلیسا می‌شود. هدف از ایجاد این مکان، فراهم ساختن زمینه گفت‌گو بین ادیان و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز عنوان شده است.

کاربران در توییتر، طرح "خانه‌های ابراهیمی" را تلاشی شکست‌خورده برای گسترش صف عادی‌سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی توصیف کرده‌اند.

کاربری به نام "محمد شرف" در واکنش به این طرح خبیثانه علیه یمن نوشته است: "نام آن به خانه‌های ابراهیمی برمی‌گردد. آیا نمی‌دانستید که ابراهیم (ع) دوست خداوند بود و می‌توانید تصور کنید که او و پسرانش یعقوب و همچنین حضرت یوسف چقدر پاکدامن بوند؟! ولی این خانه‌ها صرفا فاحشه‌خانه هستند."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها