زیاد النخاله: هماهنگی بالایی میان طرف‌های محور مقاومت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود دارد

زیاد النخاله: هماهنگی بالایی میان طرف‌های محور مقاومت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود دارد
پنج‌شنبه 29 مهر 1400 - 14:32

زیاد النخاله تاکید کرد با وجود حمایت‌های فراوان واشنگتن و برخی رژیم‌ها از اسرائیل، هماهنگی بالایی میان طرف‌های محور مقاومت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان فعال بوده و توانایی های مقاومت روز به روز افزایش می‌یابد، اعلام کرد با وجود حمایت‌های زیادی که رژیم اشغالگر از جانب واشنگتن و تعدادی از رژیم‌ها دریافت می‌کند هماهنگی بالایی میان طرف‌های محور مقاومت برای مقابله با توطئه های دشمنان و خنثی کردن آنها وجود دارد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که برای حضور در کنفرانس وحدت به تهران سفر کرده در پاسخ به سوالی درباره تحرکات منطقه‌ای رژیم صهیونیستی و پاسخ محور مقاومت گفت: در این مواجهه رو در رو محور مقاومت فعال و پویا است و تلاش می‌کند که روز به روز قدرتمندتر شود و روابطش را با همپیمانانش تقویت کند.

او در پاسخ به سوال دیگری درباره تحولات اخیر فلسطین به خصوص اتفاقات مهمی که در عملیات «شمشیر قدس» به وقوع پیوست گفت: امروز محور مقاومت و نیروهای مقاومت در زمینه تجربه، امکانات، توانایی، برنامه‌ریزی و همکاری در بهترین وضع قرار دارند و ما همگی با یکدیگر همبستگی و همکاری داریم چون یک هدف واحد داریم و آن مقابله با پروژه صهیونیستی است.

پربیننده ترین خبرها