آخرین وضعیت پمپ بنزین‌های کشور/ عرضه بنزین سهمیه‌ای در 1450 جایگاه سوخت

آخرین وضعیت پمپ بنزین‌های کشور/ عرضه بنزین سهمیه‌ای در 1450 جایگاه سوخت
جمعه 7 آبان 1400 - 11:48

سخنگوی شرکت ملی پخش گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور وارد مدار شده‌اند که از این 3800 جایگاه، 1450 جایگاه با کارت سوخت بنزین سهمیه‌ای به خودروها عرضه می‌کنند.

العالم - ایران/اقتصادی

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های بنزین در کشور گفت: در حال حاضر با تلاش همکاران بنده در وزارت نفت از مجموع حدود 3800 جایگاه سوخت در سراسر کشور، 1450 جایگاه به سامانه هوشمند سوخت وصل شده‌اند و مردم می‌توانند بنزین سهمیه‌ای با کارت سوخت دریافت کنند.

وی ادامه داد: بدین صورت تعداد جایگاه‌های متصل به سامانه سوخت بیش از دو برابر شده است. همچنین 2350 جایگاه سوخت نیز به صورت آفلاین بنزین با نرخ آزاد به خودروها عرضه می‌کنند.

*سرعت اتصال جایگاه‌ها به سامانه افزایش خواهد یافت

کاهی اظهار داشت: با توجه به اینکه روز گذشته فعالسازی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی به اتمام رسید، الان تمرکز تمامی تیم‌ها بر تغییر وضعیت آفلاین به آنلاین در جایگاه‌ها می‌باشد و ساعت به ساعت از تعداد جایگاه‌های آفلاین کاسته و به تعداد جایگاه‌های عرضه کننده بنزین با کارت سوخت افزوده می‌شود. بدین صورت سرعت اتصال جایگاه‌ها به سامانه افزایش خواهد یافت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بنده از تمام مردم ایران بابت صبوری و اعتماد به مجموعه وزارت نفت تشکر می‌کنم و تیم فعلی وزارت نفت به صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری برای حل مشکل است.

*فهرست جایگاه های فعال عرضه سوخت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، جدول زیر آخرین وضعیت جایگاه‌های فعال سوخت در تهران و مابقی استان‌های کشور را نشان می‌دهد:

مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با لینک، جزئیات مربوط به جایگاه‌های سوخت فعال در هر استان و شهرستان را مشاهده کنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها