دومین حمله طی یک هفته؛ 3 شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی هک شدند

دومین حمله طی یک هفته؛ 3 شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی هک شدند
چهارشنبه 12 آبان 1400 - 14:18

در ادامه حملات سایبری اخیر علیه نهادها و شرکت‌های مهم اسرائیل، یک گروه هکری روز گذشته سه تا از بزر‌گ‌ترین شرکت‌های مهندسی این رژیم را هک کرده و به پایگاه‌های داده‌های‌شان دست یافته‌اند.

العالم - رژیم صهیونیستی

به گزارش العالم، روزنامه "یدیعوت آحارونوت" چاپ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این گروه هکری معروف به "عصای موسی" است که هفته گذشته نیز تصاویری از "بنی گانتز" وزیر جنگ اسرائیل و صدها سرباز این رژیم را منتشر کرد.

طبق این گزارش، این گروه شرکت مهندسی "ایهود لوتایان"، "دیوید" و "اچ.جی.ام" را در جدیدترین حمله سایبری خود، هک کرده است.

روزنامه صهیونیستی "جروزالم‌پست" نیز با اعلام این خبر، نوشت داده‌های فاش شده از سه شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی شامل پروژه‌ها، نقشه‌ها، قراردادها، تصاویر، نامه‌ها و تصاویر ویدئوکنفرانس‌ها بوده است.

گروه هکری عصای موسی تصریح کرده اطلاعاتی را که درز داده است، شامل تمامی اطلاعاتی که در اختیار دارند، نیست و به تدریج باقی اطلاعات را منتشر خواهند کرد.

جروزالم‌پست تصریح کرد، گروه هکری عصای موسی برخلاف گروه هکری "سایه سیاه"، که اخیراً به چندین شرکت صهیونیستی حمله سایبری کرده‌اند، تاکنون درخواست پول یا چیز دیگری را نکرده‌اند.

اسناد فاش شده شامل اسناد مربوط به پروژه‌های زیرساختی از جمله بزرگراه‌ها و سامانه‌های آب عمومی می‌شود و برخی اسناد نیز حتی شامل یک مناقصه می‌شد و دیگر اسناد مربوط به ساخت و ساز در پروژه‌ ورودی شهر جدید است که در حال حاضر در ورودی قدس اشغالی در دست انجام است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که کارت‌های شناسایی و اسناد بیمه‌ای نیز در جدیدترین حمله سایبری به شرکت‌های مهندسی رژیم صهیونیستی فاش شده است.

وب‌سایت گروه هکری عصای موسی مدعی شده است که بیش از 165 سرور و 254 وب‌سایت را هک کرده و بیش از 11 ترابایت اطلاعات جمع‌آوری کرده است که شامل اطلاعات مربوط به اداره پپست رژیم صهیونیستی، وزارت جنگ و فایل‌های مربوط به بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و شرکت‌های "الکترون سیلاگ" و "اپسیلور" می‌شود.

گروه هکری عصای موسی هفته گذشته در بیانیه‌ای در صفحه تلگرام در خصوص حمله به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کردند: "ما سال‌های زیادی‌ است که در هرلحظه و در هر قدم شما را زیرنظر داریم. تمامی تصمیمات و اظهارنظرات شما تحت نظر ما بوده است. سرانجام در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، به شما حمله خواهیم کرد."

این گروه هکری همچنین در بیانیه خود اعلام کردند که به اسناد محرمانه از جمله گزارش‌ها، نقشه‌های عملیاتی، اطلاعات درباره سربازان و یگان‌های نظامی رژیم صهیونیستی و نامه‌ها و مکاتبات صهیونیست‌ها دسترسی یافته‌اند.

در هفته‌های اخیر، نهادها و شرکت‌های رژیم صهیونیستی به طور مکرر هدف حملات سایبری قرار گرفتند، هفته گذشته نیز جروزالم پست ادعا کرد که "گروه هکر‌های ایرانی سایه سیاه، سرور‌های شرکت اینترنتی سایبرسرو را هک و تهدید به افشای اطلاعات مشتریان آن کردند."

پربیننده ترین خبرها