کمپین کاربران شبکه های اجتماعی در حمایت از اسرای فلسطینی/ تقدیر از عملیات اسارت دو افسر "اسرائیلی"

کمپین کاربران شبکه های اجتماعی در حمایت از اسرای فلسطینی/ تقدیر از عملیات اسارت دو افسر
شنبه 15 آبان 1400 - 14:59

کاربران شبکه های اجتماعی با ایجاد یک کمپین الکترونیکی، با اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی ابراز همبستگی کردند.

العالم - داغ های مجازی

کاربران خاطرنشان کردند که ملت های جهان باید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده اند، بایستند.

کاربران عکسها و اسامی این اسرا را که در اعتراض به بازداشت اداری دست به اعتصاب غذا زده اند، منتشر کرده اند. افرادی که دست به اعتصاب غذا زده اند؛ کاید الفسفوس 115 روز، مقداد القواسمه 108، علاء الاعرج 90 روز و هشام ابو هواش 81 روز است که اعتصاب غذا کرده اند.

بسیاری از کاربران ویدیویی را که از سرکوب وحشیانه اسرای فلسطینی توسط نظامیان رژیم اشغالگر در زندان النقب در سال 2019 لو رفته است، منتشر کرده اند.

کاربران بر اهمیت انتشار گسترده این ویدیو در جهان تأکید و خاطرنشان کرده اند که حملات صهیونیست ها به اسرا در سال 2019 در سالهای قبل تکرار شده و در سال های بعد هم تکرار خواهد شد و این دشمن قلدر جز زبان زور، چیزی نمی فهمد.

برخی از کاربران این سئوال را مطرح کرده اند که کودکان اسرا که این ویدیو از حملات وحشیانه را می بینند، چه حالی پیدا می کنند.

کاربران همچنین به ماجرای اسارت دو "اسرائیلی" خارج از مناطق اشغال شده اشاره و خاطرنشان کردند که دو اسیر صهیونیست جدید هم به خاطر حمایت اسرا، از فلسطین اشغالی به اسارت گرفته شده اند.

یکی از کاربران نوشت: شنیدن خبر هیجان انگیز اسارت دو افسر صهیونیستی غم ناشی از نقض حقوق اسرای فلسطینی را از خاطرمان زدود و به اذن خدا بینی صهیونیست های ملعون را به خاک می مالیم.

کاربر دیگری نوشت: اسرائیل از ماجرای اسارت دو افسر خود خبر داشت اما به چند دلیل آن را مخفی کرد اول اینکه نمی خواهد کسی به ضعفش پی ببرد. دوم اینکه خشم اسرائیلی ها را مهار کند.

کاربران تأکید کرده اند که هدف همیشه آزادی اسرا بوده است. آنها خاطرنشان کرده اند که مقاومت، آزادی اسرا و بازگشت مغرورانه آنها به خانه را اصل ثابت خود می داند و کسی که فکر می کند مسأله آنها فراموش شده است، دچار توهم شده است.

پربیننده ترین خبرها