ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
شنبه 15 آبان 1400 - 22:29

منابع خبری روز شنبه گزارش دادند، ۶ اسیر فلسطینی که از حدود ۴ ماه پیش در اعتراض به بازداشت اداری (بدون محاکمه) دست به اعتصاب غذا زدند با وجود شرایط بد جسمی به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

ادامه اعتصاب غذای این ۶ اسیر فلسطینی نگرانی ها را درباره وضعیت جسمانی و احتمال شهادت آن ها افزایش داده است.

بر اساس این گزارش، مقام های زندان های رژیم صهیونیستی بی توجه به خواسته این اسرا همچنان به بازداشت اداری آن ها ادامه می دهند.

این گزارش می افزاید، کاید الفسفوس ۱۱۵ روز، مقداد القواسمی ۱۰۸ روز، علاء الأعرج ۹۰ روز، هشام ابو هواش ۸۱ روز، شادی ابو عکر ۷۴ روز و عیاد الهریمی ۴۵ روز است که در اعتصاب غذا هستند.

پیش تر تصاویر منتشر شده از مقداد القواسمی که ۱۰۸ روز است که در اعتصاب غذا است باعث خشم افکار عمومی شده بود.

هیأت امور اسرای فلسطینی با بیان اینکه وضعیت سلامت زندانیان اعتصابی به شدت خطرناک است، هشدار داد که وضعیت سلامت کاید الفسفوس رو به وخامت است و به مرحله بسیار سخت و خطرناکی رسیده است و ممکن است هر لحظه منجر به مرگ وی شود.

اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که پیش تر بیش از ۱۰۰ اسیر فلسطینی در اعتراض به اقدامات غیرقانونی مسؤولان زندان‌های رژیم صهیونیستی و شکنجه خود دست به اعتصاب غذا زده بودند.

هم اکنون نزدیک به ۴۵۰۰ اسیر فسلطینی در حدود ۱۹ زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند که ۵۴۴ نفر از آن‌ها به حبس ابد محکوم شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها