سرلشکر رشید:

دشمنان از آزمودن قدرت ارتش و سپاه پرهیز کنند/ تهدیدات در هر سطحی را سرکوب می‌کنیم

دشمنان از آزمودن قدرت ارتش و سپاه پرهیز کنند/ تهدیدات در هر سطحی را سرکوب می‌کنیم
يکشنبه 16 آبان 1400 - 08:38

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر متجاوزی در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی که باشد، نیروهای مسلح ما شامل ارتش و سپاه آن را سرکوب می‌کنند.

العالم - ایران

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش مشترک ذوالفقار 1400، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح همواره خود را برای رویارویی راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی، برای حفظ ثبات امنیتی و موجودیت و تمامیت ارضی ایران عزیز و همچنین موقعیت و قدرت منطقه‌ای در برابر ائتلاف دشمنان و به طور مشخص ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده نگه می‌دارند.

وی افزود: امروز هم در این رزمایش بزرگ که در منطقه عمومی جنوب استان سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان و سواحل مکران و شمال اقیانوس هند در حال اجراست، شاهد آمادگی‌ها و توانمندی‌های بالای نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش بودیم که موجب مباهات است و در طول سال هم نیروهای ارتش و سپاه رزمایش‌های متعدد پدافند هوایی، زمینی، هوایی و دریایی انجام می‌دهند.

سرلشکر رشید بزرگترین درس و تجربه 8 سال دفاع مقدس را ضرورت برخورداری از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات برشمرد و خاطرنشان کرد: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر متجاوزی در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی که باشد، نیروهای مسلح ما شامل ارتش و سپاه آن را سرکوب می‌کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) ادامه داد: ارتش و سپاه و فرزندان رشید این سرزمین، شاکله قدرت دفاعی کشور را بر پایه میراث ملی، تاریخی و راهبردی 8 سال دفاع مقدس بنا کرده‌اند تا مانع از اشتباه محاسباتی متجاوزان به این سرزمین شوند.

وی در پایان گفت: ما مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را از درون تجربه‌های بحران و جنگ آموخته‌ایم و امیدواریم دشمنان، از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه ما پرهیز کنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها