«گرگ آبی اسرائیلی» کوچکترین تحرک فلسطینیان را رصد می کند!

«گرگ آبی اسرائیلی» کوچکترین تحرک فلسطینیان را رصد می کند!
سه شنبه 18 آبان 1400 - 19:26

سازمان‌های مدافع حقوق بشر فلسطینی از هک تلفن‌های فعالان خود از طریق برنامه پگاسوس توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.  

العالمفلسطین اشغالی

روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت که ارتش صهیونیستی برای شناسایی چهره فلسطینیان جهت کنترل اهالی الخلیل از نرم افزار خاص استفاده می کند و به این منظور بانکی از تصاویر در پست های بازرسی و گذرگاه‌های این شهر ایجاد کرده است.

این گزارش افزود که ارتش صهیونیستی به این منظور تصاویر گرفته شده توسط سربازانش با تلفن همراه در مناطق درگیری با فلسطینیان را جمع آوری کرده است تا برای بازداشت فلسطینیان از آن استفاده کند.

این روزنامه ادامه داد: نام این نرم افزار ذئب أزرق -- گرگ آبی -- است که از 2 سال قبل استفاده می شود و نیروهای اسرائیلی برای بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری از آن استفاده می کنند.

این در حالی است که هر سربازی که بیشترین عکس را از فلسطینیان تهیه کند جایزه به وی تعلق می گیرد که به همین علت سربازان برای تهیه عکس بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند.

هاآرتص تاکید کرد که رژیم صهیونیستی قصد دارد با استفاده از دوربین های مدار بسته تمام تحرکات فلسطینیان الخلیل حتی در خانه هایشان را نیز رصد کند.

علاوه بر گرگ آبی، برنامه ذئب أبيض -- گرگ سفید -- نیز موجود است که توسط سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیلی برای شناسایی فلسطینیان قبل از ورود به شهرک های صهیونیست نشین استفاده می شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها