درگیری خونین عناصر وابسته به ترکیه در شمال سوریه

درگیری خونین عناصر وابسته به ترکیه در شمال سوریه
يکشنبه 23 آبان 1400 - 10:55

منابع سوری از درگیری مجدد عناصر وابسته به ترکیه که مناطقی از شمال این کشور را اشغال کرده اند، خبر داده و خاطرنشان کردند که این درگیریها به هلاکت تعدادی از این عناصر منجر شده است.

العالم ـ سوریه

به گفته منابع محلی در شمال سوریه، درگیری شدید امروز (یکشنبه) میان عناصر مسلح وابسته به ترکیه در منطقه «الحسکه» و «الرقه» در شمال سوریه برای دومین بار در چند روز گذشته صورت گرفته است.

بنابر این گزارش، جمعه گذشته نیز عناصر وابسته به ترکیه با یکدیگر درگیر شده بودند.

«دیده بان حقوق بشر سوریه» وابسته به معارضان سوری، نیز گزارش داده که درگیری‌های گسترده میان عناصر وابسته به ترکیه که در آن از سلاحهای سنگین و نیمه سنگین استفاده شده، تاکنون یک کشته و شماری زخمی در میان دو طرف به دنبال داشت.

این دیده بان در این اطلاعیه خود به نقل از منابع محلی سوری خاطرنشان کرد که درگیری با مسلسل و برخی سلاح های متوسط ​​بین عناصر وابسته به گروه «لشکر حمزه» وابسته به ترکیه در نزدیکی شهر «راس العین» در حومه شمالی الحسکه رخ داده است. دلایل این درگیری‌ها تاکنون اعلام نشده است.

دیدبان حقوق بشر سوریه متعلق به معارضان سوری جمعه گذشته نیز از درگیری‌ میان گروه‌های وابسته به ترکیه در مناطق «نبع الربیع» در حومه الرقه خبر داده بود.

پربیننده ترین خبرها