جنایت قتل اسرای یمنی؛ نشانه ای دیگر از شکست متجاوزان

جنایت قتل اسرای یمنی؛ نشانه ای دیگر از شکست متجاوزان
دوشنبه 24 آبان 1400 - 13:53

رسانه های یمنی بارها درباره پیوستن گروه های تکفیری مانند القاعده و داعش به جنگ تجاوزکارانه ائتلاف چهارجانبه آمریکایی، اسرائیلی، سعودی و اماراتی علیه ملت یمن هشدار داده اند، اما ابزارهای رسانه ای این ائتلاف چهارجانبه دروغ می گفت یا از اهمیت این خبرها حتی اگر با صوت و تصویر مستند بود، می کاست.

العالم کشکول

تازه ترین خبر در این مورد، خبری است که پایگاه خبرگزاری مطبوعاتی یمن آن را منتشر کرد و به اقدام ائتلاف متجاوز سعودی در روزهای 22 و 23 اکتبر گذشته در ملحق کردن گروه های تروریستی تکفیری از بخش های وادی حضرموت به جنگ درکنار عناصر مسلح در جبهه مأرب و نیز گروه های دیگر در نزدیک ایستگاه "بن معیلی" درشرق شهر مأرب مربوط می شود.

پیش از آن، نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی با وارد کردن ضربات سخت به تروریست های تکفیری ، توانستند صدها تن از آنان را از استان البیضاء بیرون کنند و با اجرای عملیات "طلوع آزادی"، بخش های مختلف این استان را پاکسازی کنند.

پس از پافشاری عجیب ائتلاف متجاوز بر این دروغ درباره به کارگیری و تجهیز آنان و آموزش آنان به تکفیری ها، و مشارکت دادن آنان در تجاوز علیه ملت یمن، تشکیلات تروریستی القاعده و عوامل آن رسوا شدند. این اتفاق زمانی افتاد که روز 13 نوامبر، مصاحبه ای تصویری با "خالد باطرفی" سرکرده این تشکیلات در جزیره العرب منتشر شد که وی طی آن اقرار کرد که این گروه تروریستی ، علیه نیروهای انصارالله وارد جنگ شده است.

وی گفت : در مبارزه با حوثی ها در 11 جبهه مشارکت کردیم و قبلا آنرا اعلام کردیم و نقش ما در مبارزه با حوثی ها مشخص است و کسی نمی تواند آنرا انکار کند.

یک روز پس از آن، مزدوران متجاوز، با ارتکاب جنایتی فجیع ، 10 نفر از اسرای ارتش یمن و کمیته های مردمی را درساحل غربی با گلوله اعدام کردند.آن ها صرفا به این کار اکتفا نکردند، بلکه اجساد شهدا را مثله کردند و ازاین جنایت فجیع، تصویربرداری کرده و آنرا پخش کردند.

این مساله، مهر تاییدی بر اعترافات سرکرده القاعده درجزیره العرب، درباره مشارکت عناصر تکفیری وهابی در کنار سایر مزدوران متجاوز در تجاوز چهارجانبه امریکا، اسرائیل، سعودی و امارات علیه ملت یمن است.

قطعا این جنایت فجیع، نشان دهنده خلق وخوی وحشیانه مزدوران و عناصر تکفیری است.همچنان که به طور واضح از دروغ آشکار آمریکایی ها در مبارزه با تروریسم تکفیری پرده می بردارد که به ابزاری تبدیل شده است که آمریکا از آن نه فقط در یمن بلکه در عراق ، سوریه ، لبنان و افغانستان و دیگر مناطق جهان استفاده می کند.این جنایت، از شکست فجیع مزدوران متجاوز و گروه های تروریستی در یمن و نیز عوامل آنان از سوی نیروهای قهرمان ارتش یمن و کمیته های مردمی پرده برمی دارد. این عناصر مزدوران متجاوز پس از فرار بزدلانه از ساحل غربی شکست فجیع خوردند و "ابوهارون الیافعی" فرمانده لشکر پنجم سلفی ها و نیروهای وی دردام نیروهای یمنی در بخش التحیتا در جنوب الحدیده افتادند.

جنایت قتل وحشیانه اسرای یمنی به دست مزدوران سعودی ، نه تنها فاش کننده بیماری خونبار وهابیت در یمن است، بلکه همچنین نشان دهنده بزدلی و خفت تکفیری ها وعوامل آنان است که با ارتکاب این جنایت، تلاش کردند تا کینه های خود را ظاهر کنند و بر شکست خود سرپوش بگذارند و روحیه خود را تقویت کنند. روحیاتی که در سایه پافشاری ارتش یمن و انصارالله بر آزادسازی سرزمین یمن از دست مزدوران و تکفیری ها و قطع کردن دست متجاوزان ، ضعیف شده و به مرحله فروپاشی رسیده است.

پربیننده ترین خبرها