راهپیمایی فلسطینیان در حمایت از عملیات شهادت طلبانه قدس + ویدیو

راهپیمایی فلسطینیان در حمایت از عملیات شهادت طلبانه قدس + ویدیو
دوشنبه 1 آذر 1400 - 08:56

فلسطینیان اردوگاه شعافات در قدس اشغالی با برگزاری راهپیمایی گسترده، از عملیات شهادت طلبانه دیروز (یکشنبه) در بیت المقدس علیه نظامیان صهیونیست حمایت کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شمار زیادی از فلسطینیان اردوگاه شعافات در قدس اشغالی در حمایت از عملیات شهادت طلبانه بیت المقدس که صبح یکشنبه (30 آبان ماه 1400) توسط شیخ "فادی ابو شخیدم" علیه نظامیان صهیونیست انجام شد، دست به تظاهرات گسترده زدند.

راهپیمایی خضر شاهین خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی گزارش داد: منطقه قدیمی قدس اشغالی (مسجدالاقصی) صبح روز یکشنبه شاهد درگیری و تیراندازی میان نیروهای اشغالگر و مقاومت فلسطین بود که به شهادت یک فلسطینی، کشته شدن یک صهیونیست و 4 مجروح منجر شد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، این عملیات را دو جوان فلسطینی انجام داده‌اند که یکی از آنها شهید و دیگری پس از درگیری، منطقه را ترک کرده است.

این رسانه‌ها همچنین به نقل از وزیر امنیت رژیم صهیونیستی خاطرنشان کردند که فلسطینی مهاجم یکی از اعضای برجسته حماس بوده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد، عامل این عملیات «فادی ابوشخیدم» از اهالی بخش قدیمی قدس، لباس ویژه یهودیان حریدی را پوشیده و سلاح «کارلو» به همراه داشته است.

پربیننده ترین خبرها