رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد:

استفاده از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نیروی انسانی در صدا و سیما

استفاده از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نیروی انسانی در صدا و سیما
دوشنبه 1 آذر 1400 - 12:05

رییس سازمان صدا و سیما گفت: در دوره جدید سعی می‌کنیم از هیچ ظرفیتی در حوزه توانمندی، استعداد، محتوا، ژانرهای برنامه‌سازی در حوزه نیروی انسانی غافل نشویم و همه را به رسمیت شناخته و از تک تک آنها صیانت کنیم.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پیمان جبلی در مورد سلیقه مخاطبان برای بازگشت چهره‌های محبوب به رسانه ملی گفت: از ضوابط حرفه‌ای و قانونی رسانه ملی است که از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کند و هیچگونه ظرفیتی را نباید نادیده بگیرد.

رییس سازمان صدا و سیما افزود: استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها از ضوابط و معیارهای اساسی سازمان است، در دوره جدید ما سعی می‌کنیم از هیچ ظرفیتی در حوزه توانمندی، استعداد، محتوا، ژانرهای برنامه‌سازی در حوزه نیروی انسانی غافل نشویم و همه را به رسمیت شناخته و از تک تک آنها صیانت کنیم.

جبلی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت چهره‌های محبوبی همچون فردوسی‌پور به آنتن رسانه ملی گفت: پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام.

دهم مهرماه امسال هوادار فوتبال خوزستانی در دیدار با جبلی، از او خواستند با بازگشت عادل فردوسی‌پور موافقت کند و گفتند که می‌توانم از شما خواهش کنم که برنامه ۹۰ با اجرای عادل فردوسی‌پور را احیا کنید تا کام فوتبال دوستان شیرین‌تر از پیش شود و جبلی در پاسخ به این درخواست، گفت: فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.

صحبت‌های رییس صدا و سیما درباره نبود هیچگونه منعی برای بازگشت فردوسی پور به شبکه سه بار دیگر بر ادعای بسیاری از نزدیکان مجری و تهیه کننده برنامه نود صحه می‌گذارد، در حال حاضر این مجری توانمند ورزشی کشور به عنوان تهیه کننده رسمی شبکه سه از ابتدا هم مشکلی برای بازگشت و اجرا در این شبکه نداشته است و در برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش مشغول تهیه کنندگی است.

مسوولان برای بازگشت وی به منظور گزارش بازی‌های داخلی و خارجی و تهیه کنندگی در برنامه‌های جدید درخواست داده‌اند اما متاسفانه فردوسی‌پور از این امر سرباز می‌زند و این مساله را تنها منوط به از سرگیری تولید برنامه ۹۰ می‌داند.

پربیننده ترین خبرها